راه یابی ۲۴ نمایشنامه به مرحله کشوری جشنواره فرهنگی هنری

دبیر جشنواره فرهنگی هنری چشمه هشتگرد گفت: پس از داوری‌های انجام شده آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، ۲۴ اثر به مرحله پایانی این رویداد کشوری در استان البرز راه یافتند.

امیر آزادروستا با بیان اینکه این جشنواره در بخش‌های هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، ادبیات و فیلم برگزار شده است، گفت: بخش نمایشی نخستین جشنواره فرهنگی و هنری چشمه در ۲ قسمت صحنه‌ای و خیابانی در تیرماه امسال فراخوان داد که در نهایت ۱۱۲ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره رسید.
 
وی اظهار کرد: نمایش‌های منتخب بخش پایانی این جشنواره در بخش صحنه‌ای شامل تاریکی از امین آبان، شیدایی از علیرضاداننده‌فرد، شتربچه‌ای‌که مادرش‌راگم‌کرده‌بود از مجیدمیرحسینی از استان مرکزی، تبر از فروزان‌حسینی، حرف آخر از شایان‌فلاحیان، پری از مهدی‌فتحی و شب‌تیغ‌خواب از حمیده‌فراهانی هستند.
 
وی نمایش‌های وصله ای‌برسوسوی فانوس از سهیل سامانی‌پور، پارانویا از سپیده‌توکلی، هشت‌خان از داودابراهیمی، دلفین‌صحرایی از علی پرتوی، به‌موازات از مژگان‌چارانی، در اسکله از اسماعیل آقامحمدی، اسم‌شب از ناهیدحق‌شناس، شوتینگ از رضارباط‌جزی و شب‌واقعه از احسان‌فلاحیان از دیگر آثار منتخب در بخش صحنه‌ای است.
 
آزاد روستا آثار منتخب بخش خیابانی را شامل زندگی ضرب در دو از احسان فلاحیان، خیابان دوست از ابراهیم سیمین، جولا از مهدی‌روزبهانی، بازمانده از هدی‌افشار، خط‌پایان از فرزادحسینی، اضمحلال از علی‌کشاورزی و دنیای‌پرامید از مرضیه‌ذاکری عنوان کرد.
برچسب ها: هنرهای تجسمی ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.