کسب موفقیت مستندساز آبادانی در سوگواره ملی پایتخت موکب‌ها

علی شهابی نژاد کارگردان و مستندساز آبادانی موفق به دریافت دیپلم افتخار دومین سوگواره ملی پایتخت موکب‌ها شد.

در دومین سوگواره ملی پایتخت موکب‌ها ۳۷۱۰ اثر در بخش‌های فرهنگ، رسانه و هنر به دبیرخانه رسید که در پایان از ٢٠ اثر برگزیده تجلیل شد.

در آیین اختتامیه این سوگواره علی شهابی نژاد هنرمند و مستندساز آبادانی برای ساخت فیلم مستند به همین سادگی توانست از بین هنرمندان شرگت کننده در این جشنواره به جمع برترین ها راه یابد و دیپلم افتخار بخش خوزستان را از آن خود کند.

مستند به همین سادگی تولید سیمای آبادان به کارگردانی علی شهابی نژاد روایت تلاش یک زن روستایی اهل آبادان است که هر ساله در ایام اربعین خود را به مرز شلمچه می رساند تا به زائران اربعین خدمت کند.

در بخش مستند این سوگواره احمد احمدپور از خرم آباد عنوان نخست را کسب کرد، مسعود دهنوی از تهران موفق به کسب دیپلم افتخار سوگواره شد، دیپلم افتخار بخش خوزستان به علی شهابی نژاد از آبادان رسید و اثر سجاد دهنوی از نیشابور عنوان شایسته تقدیر بخش خوزستان را کسب کرد.

در بخش پوستر نعیمه فاضلی از تهران مقام نخست، کوثر الاسوند از اهواز مقام دوم، فاطمه طیوب از تهران مقام سوم و مریم دباغ زاده دزفولی از اهواز حائز رتبه شدند و تندیس سوگواره را به خود اختصاص دادند.

در بخش عکس حرفه‌ای، احمد بلباسی از تهران، علی اصغر یوسفی از اراک و محمد وحدتی عنوانهای اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش عکس موبایلی محمدهادی خسروی از شیراز مقام نخست این بخش را کسب کرد و امیر قیومی از لارستان و حامد خلیلی از ورامین به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش نماهنگ و کلیپ اثر رضا ابراهیم الفضلی از آمریکا عنوان نخست را کسب کرد، میلاد طرفی از اهواز دوم و مهدی نجفی از سمنان سوم شدند.

آیین پایانی دومین سوگواره ملی پایتخت موکب ها شامگاه گذشته به میزبانی اهواز برگزار شد.

برچسب ها: جشنواره ، ساخت مستند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.