حمایت صندوق ملی کارآفرینی از ۱۲ شرکت برگزیده نمایشگاه هفته پژوهش مشهد

حمایت صندوق ملی نوآوری از ۱۲ شرکت برگزیده نمایشگاه اعلام شد.

مهدی مدنی رئیس انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان خراسان رضوی گفت: بیش از ۲۰ سال است که نمایشگاه‌های هفته پژوهش در سراسر کشور به شیوه دستوری، حاکمیتی، سراسری و البته با دستاورد‌های اندک و محدود اقتصادی در حال برگزاری است. در این شرایط، تلاش کردیم تا با برگزاری همزمان جشنواره ملی سرآمد، روح فناورانه تازه‌ای به این رویداد نمایشگاهی ببخشیم و شاهد دستاورد‌های مؤثر آن نیز هستیم.

او افزود: جشنواره ملی سرآمد در سه محور برگزار شد؛ اولاً انتخاب شرکت‌های دانش‌بنیان برتر که در یک کمیته علمی نخبگانی انجام شده است، دوماً نمایشگاه محوری هفته پژوهش با تفاهم مؤثر میان بخش دولتی و خصوصی و در نهایت، حمایت خاص از شرکت‌های برگزیده در رویداد پس از برگزاری نمایشگاه.

رئیس انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان خراسان رضوی ادامه داد: از سال آینده همه سالن‌های نمایشگاه اعم از فردوسی، مفاخر و عطار به معرفی دستاورد‌های نمایشگاه هفته پژوهش خواهند پرداخت و با پاویو‎ن‎بندی، بازدیدکنندگان اعم از مردم و مسئولان خواهند توانست به صورت هدفمند، غرفه محصول موردنظر خود را به سرعت پیدا کنند.

مدنی با انتقاد از برگزاری رویداد نمایشگاهی امسال در هفته پژوهش بیان کرد: برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش به موازات نمایشگاه طلا و جواهر از ابتدا تصمیم نادرستی بود. با این حال بیش از ۱۲۰۰ متر غرفه‎ سازی و چیدمان هوشمند غرفه‌ها باعث شد تا هویت بصری مطلوبی در نمایشگاه امسال به وجود بیاید. خبر خوب برای شرکت‌های برگزیده نیز آن است که مذاکراتی با صندوق ملی نوآوری انجام شده و بعد از این مراسم، به صورت ویژه در خدمت مدیران ۱۲ شرکت برتر نمایشگاه امسال خواهیم بود تا بخش‌های قابل حمایت به صورت ویژه به آن‌ها معرفی شود.

در انتهای این مراسم از ۱۲ شرکت دانش ‎بنیان برگزیده نمایشگاه امسال تجلیل شد.

برچسب ها: پژوهش ، صندوق ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.