اردوغان برای گفتگو درباره آتش‌بس غزه به قطر سفر می‌کند

رئیس جمهور ترکیه امروز (دوشنبه) به دوحه سفر و با امیر قطر درباره از سرگیری آتش‌بس بشردوستانه در غزه گفتگو می‌کند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک روسیه،  رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه امروز دوشنبه به قطر سفر خواهد کرد و با تمیم بن حمد آل ثانی، امیر این کشور درباره اقدامات برای از سرگیری آتش‌بس بشردوستانه در غزه گفتگو خواهد کرد.

دیوان پادشاهی قطر نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد، رئیس جمهور ترکیه در سفر به قطر در نهمین نشست کمیته عالی راهبردی ترکیه و قطر شرکت خواهد کرد.

رئیس‌جمهور ترکیه روز شنبه در اظهاراتی رژیم صهیونیستی را مقصر شروع درگیری‌ها اعلام کرد و گفت: حماس از (معادلات فلسطین) قابل حذف نیست. شانس تداوم آتش بس در غزه به خاطر رویکرد رژیم اسرائیل از بین رفت.

وی انعطاف نشان ندادن رژیم صهیونیستی در مذاکرات برای تداوم آتش بس را عامل شکست مذاکرات و شروع درگیری‌ها در غزه عنوان کرد و  با بیان اینکه هنوز به ایجاد صلح پایدار در منطقه امیدوار است، اضافه کرد: حل (مساله فلسطین) بدون در نظرگرفتن حماس ممکن نیست.

همچنین نخست وزیر قطر یکشنبه شب در گفتگو با آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا گفت که ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه امکان برقراری مجدد آتش بس بین این رژیم و حماس را سخت و پیچیده می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۱۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
در پاسخ به مجری بی ادب شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار سگ دست نشانده جو بایدن، اردوغان و نتانیاهو/ حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی را بشناسید 1 - آمریکا 2 - کشورهای اروپایی 3 - عربستان سعودی 4 - امارات 5 - ترکیه 6 - اسرائیل 7 - ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا 8 - سازمان های بین المللی هم با حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی همه جانبه همکاری می کنند.
آمریکا جنایتکار و ۳ کشور اروپایی جنایتکار بیش از هزاران بار در افغانستان مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند. آمریکا جنایتکار و ۳ کشور اروپایی جنایتکار بیش ازهزاران بار در عراق مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند.
ایتکار شریک جرم جنایت های اسرائیل و آمریکا در فلسطین، غزه، لنبان و سوریه بودن و هنوز هم هستند.
بیش از 178 شهید در حملات امروز صهیونیست‌ها به غزه / بیش از ۶۱۵۰ کودک و ۴ هزار زن در بین شهدای غزه سوال اینجاست که پس ۳ کشور اروپایی جنایتکار مانند انگلیس، فرانسه، آلمان سگ دست نشانده آمریکا کجا هستند هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی اسرائیل و آمریکا نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟
آخرین اخبار