ضرورت تحقق عدالت و برابری فرصت‌ها برای تمامی افراد سالم و معلول

فرماندار بناب بر ضرورت تحقق عدالت و برابری فرصت‌ها برای تمامی افراد سالم و معلول تاکیدکرد وگفت:متولی رسیدگی به امورات و مطالبات معلولین و توانیابان عزیز فقط بهزیستی نمی‌باشد و تمام آحاد مردم، تمام ادارات، تمام دستگاه‌های عمومی باید در رسیدگی به مشکلات و مطالبات این عزیزان تلاش کنند.

رضا لعلی  در جلسه شورای سالمندان و مناسب سازی معابر برای توانیابان در خصوص رسیدگی به مشکلات این قشر عزیز گفت: بحث مطالبه گری باید با پیگیری هم مسئولین هم خود افراد همراه باشد و باتوجه به شرایط و وضع موجود مشکلات تردد معلولین و معلولین سالمند در سطح شهر درست و مناسب سازی شود.

وی مجموعه شهرداری و نظام مهندسی را متولی امورات عمرانی شهر عنوان کرد و گفت: معلولین و سالمندان و معلولین سالمند جزء با ارزشترین قشر جامعه هستند و سالمندان ذخایر جامعه بشری هستندو ضرورت عدالت و برابری فرصت‌ها برای تمامی افراد چه سالم چه معلولین باید تحقق یابد و مناسب سازی معابر برای معلولین در اولویت اول و اصلی کاری شهردار خواهد بود.

وی در مورد تأسیس سالن ورزشی مخصوص معلولین تشریح کرد و گفت:ما در اولین فرصت سالن ورزشی به مساحت ۴۰۰متر مربع به کمک خیرین عزیز و با بودجه تخصیص یافته در شأن و منزلت معلولین تاسیس خواهیم کرد.

فرماندار بناب در پایان جلسه از تمامی مسیولین و ادارات و متولی‌های مردم خواست و اظهار داشت: تمام خدماتی که در اختیار مردم قرار می دهیم وظایف ذاتی ماست پس نباید با منت گذاشتن و اذیت افراد همراه باشد.

گفتنی است نماینده توانیابان شهرستان بناب از زحمات و حمایت‌های رضا لعلی فرماندار بناب در طی متصدی فرماندار و با روی کار آمدن دولت مردمی و انقلابی که در راستای حمایت و مساعدت‌های همه جانبه از قشر توانیاب انجام گرفته است تجلیل و قدردانی کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار