واحد‌های مسکن مهر بدون تجهیزات به متقاضیان تحویل داده نمی‌شود

مدیرعامل شرکت عمران پرند گفت: تمامی واحد‌های مسکن مهر در حال حاضر با امکانات کامل به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

در حالی که بسیاری از  خریداران مسکن مهر این روزها با مشکل تامین آب و برق مواجه هستند و به صورت مستمر هر روز شاهد ارسال اخبار و فیلم هایی از مالکان مسکن مهر به ویژه در پردیس و پرند در قالب شهروند خبرنگار هستیم در عین حال این واحدها دیر تحویل داده شده و یا واحدها ناقص واگذار می شوند که این موضوع امروز از سوی وزارت راه و شهرسازی و همچنین از سوی مسئولان شرکت عمران پردیس و پرند به صورت کامل رد شد.

در همین زمینه خلیل محبت خواه، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در حال حاضر تمامی واحدهای مسکن مهر به صورت کامل با تجهیزات از جمله آب و برق به متقاضیان تحویل داده می شود و طبق قانون به هیچ عنوان واحدی بدون زیرساخت به متقاضیان تحویل داده نخواهد شد.

همچنین در همین رابطه  آرش صیادی، مدیرعامل شرکت عمران پرند هم اظهار کرد: تمامی واحدهای مسکونی تحویل داده شده و به بهره برداری رسیده با امکانات و تجهیزات کامل به متقاضیان تحویل داده می شود و در این زمینه هیچ نگرانی به ویژه برای متقاضیان وجود ندارد.

بر اساس این گزارش در همین رابطه امروز قربانی مدیرکل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی نیز اعلام کرد: خرید و فروش‌های غیرقانونی مسکن های حمایتی دولت از جمله مسکن مهر موجب مشکلات قانونی در دریافت انشعابات می‌شود و در حال حاضر در شهرهای جدید برخی خریداران با این مشکل مواجه شده‌اند، در حالی که شبکه آب و برق وجود دارد اما مالک ثبت‌شده برای دریافت آن مراجعه نمی‌کند.

به گفته قربانی برای تمام واحدهای افتتاح شده شبکه آب، برق، فاضلاب و گاز فراهم است و بدون ایجاد این شبکه‌ها ومحوطه‌سازی افتتاح واحدها انجام نمی‌شود. به امید اینکه با مراجعه متقاضیان مسکن مهر و مالکان ثبت شده آن‌ها در شرکت عمران شهر جدید، موضوع دریافت انشعابات در دستگاه‌های خدمات رسان به زودی رفع شود.

بر اساس این گزارش حال باید منتظر ماند و دید که ۲ هزار واحد مسکن مهری که تا پایان سال به متقاضیان تحویل داده می‌شود آیا بدون انشعابات خواهد بود یا خیر.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شکری
۱۴:۵۹ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
سلام.همه حرف ها دروغ هستش از سال ۹۱ منتظر تحویل هستم .پروژه هسا ۳ بلوک ۴۹۸ پرند .میریم سر پروژه گاز نصب اسانسور نصب برق نصب همه چی تکمیل محوطه انجام شده ولی تحویل نمیدن بعد میان تلوزیون دروغ میگن پرونده مسکن مهر پرند بسته شد هر وقت سوال میپرسی میگن پیامک میاد همه اینا شو تبلیغاتی هست .ایا کسی هستش هسا ۳ بلوک های سفید طوسی باشه باهم جمع بشیم بریم عمران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
به خدا که خبر دروغ محضه. ضمنا پروژه ایرا البرز در پردیس بعد از ۱۲ سال هنوز روی خاکه و اصلا ساخته نشده. این پروژه ۱۴۰۰ واحدی است ‌همین الان شروع به ساخت کنن بعد از مسکن ملی و نهضت ملی هم تموم نمیشه. در پردیس ،شرکت عمران فقط وجوه نامتعارف سنگین از مردم بیچاره اخذ میکنه . بابت نقل و انتقال ملک خودت باید حدود پنجاه میلیون تومان به عمران بپردازی و برای خرید عرصه ۱۰۰ میلیون تومان !!!! این مبلغ ها رو ضربدر صد هزار واحد کنید ببینید چه درآمد عجیب و غریبی میشه براشون این به جز بودجه هایی است که از دولت و وزارتخانه می گیرند‌ . ولی راندمان زیر صفر! یه تحقیق در مورد پروژه های نکونام B , ایراالبرز و... بفرمایید تا ببینید پردیس هنوز چند هزار واحد روی خاک!!!! بعد از ۱۲ سال داره؟ خوابیدند یا فراموش کرده اند یا بی مسئولیتی و بی اهمیتی نسبت به خلق الله؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۰ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
اخه چرا دروغ میگین؟ به خود من بعد۱۲ سال نامه دادین برم تحویل بگیرم.در حالی که اصلا تا ۵۰۰ متری بلوک نمیشه تردد کرد.تازه!از من تعهد گرفتن فقط وسایلمو با مسعولیت خود بدارم و برم.حق تردد هم ندارم.مستنداتش موجوده.نامه رسمی با مهر تحویل واحد از سازمان عمران پردیس.حاضرم ارائه کنم.
United States of America
فرجام
۱۸:۱۵ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
واله ما که 5ساله ساکن هستیم هنوز آسانسور استاندارد ندارد
United States of America
فرجام
۱۸:۱۵ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
واله ما که 5ساله ساکن هستیم هنوز آسانسور استاندارد ندارد
آخرین اخبار