صهیونیست‌ها از کشته شدن یک نظامی بلندپایه خود خبر دادند

ارتش رژیم صهونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد فرمانده تیپ جنوبی این رژیم در هفتم اکتبر به هلاکت رسیده و اکنون جسد او در غزه نگهداری می‌شود.

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه اعلام کرد که در حمله هفتم اکتبر جنبش حماس یک فرمانده ارشد نظامی کشته شده و جسد وی در نوار غزه نگهداری شده است.

ارتش در بیانیه‌ای که در پلتفرم ایکس (توییتر سابق) منتشر شد، نوشت که سرهنگ اساف حمامی (۴۱ ساله)، فرمانده تیپ جنوبی در نوار غزه، از کریات اونو، در ۷ اکتبر کشته شد و جسد وی در نوار غزه نگهداری می‌شود.

براساس گزارش آناتولی، بدین ترتیب تعداد اجساد نظامیان حماس به ۴ تن می‌رسد که همگی در حملات ۷ اکتبر کشته شدند. با اعلام خبر کشته شدن سرهنگ حمامی، بر اساس اطلاعات ارتش اشغالگر، تعداد کشته شدگان ارتش رژیم صهیونیستی از ابتدای جنگ تاکنون به ۳۹۶ نفر افزایش یافت.

جنبش حماس نیز از طریق فوزی برهوم، سخنگوی خود، اعتراف رژیم صهیونیستی به کشته شدن یک فرمانده تیپ جنوبی در ۷ اکتبر و ضبط جسد وی را نشان دهنده شکستی که ارتش رژیم صهیونیستی از لحاظ امنیتی و نظامی در روز اول نبرد متحمل شد، دانست. برهوم در بیانیه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی حماس از جمله پلتفرم تلگرام منتشر شد، افزود: قهرمانی‌های قسام علیه سربازان و افسران رژیم اشغالگر صهیونیستی حاضر در غزه دو انتخاب بیشتر نگذاشته است: مرگ یا فرار. انتخاب سومی وجود ندارد.

ارتش اسرائیل در ۲۸ نوامبر در بیانیه‌ای که در وب‌سایت خود منتشر کرد، اسامی ۳ سرباز خود را اعلام کرد و گفت که آن‌ها کشته شده‌اند و حماس اجساد آن‌ها را در غزه نگه می‌دارد. ارتش در آن زمان اعلام کرد که اجساد نگهداری شده در غزه متعلق به تومر یعقوب اخیماس (۲۰ ساله)، گروهبان کریل برادسکی (۱۹ ساله) و گروهبان شاکد دهان (۱۹ ساله) است.

آتش بس موقت بین گروه‌های مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی در ساعت ۷ صبح روز جمعه به وقت فلسطین با میانجی گری قطر و مصر به پایان رسید و ۷ روز به طول انجامید و طی آن اسرا مبادله شدند و کمک‌های بشردوستانه به بخش مسکونی غزه وارد شد.

پیش از این، وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که تعداد شهدای حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از ۷ اکتبر به ۱۵۲۰۷ فلسطینی رسیده است. رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر جنگ ویرانگری را در نوار غزه آغاز کرد که به گفته منابع رسمی فلسطینی و سازمان ملل، زیرساخت‌های غزه را تخریب کرده و ده‌ها هزار شهید غیرنظامی که بیشتر آن‌ها کودک و زن بودند برجای گذاشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۲ آذر ۱۴۰۲
الهی همه صهیونیستها بمیرند ،خدا لعنتشون کنه
آخرین اخبار