سالن ورزشی یزدانشهر تکمیل می‌شود

مدیرکل ورزش وجوانان استان کرمان با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی سالن ورزشی یزدانشهر از تکمیل آن در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

میثم پاریزی در سفر به زرند به اتفاق فرماندار این شهرستان از پروژه‌های نیمه تمام سالن‌های ورزشی یزدان شهر و شهرک باهنر (زرند نو) و زمین ورزشی روستای فتح آبادیزدان آباد بازدید کرد. 

وی در این آیین با اشاره به سالن ورزشی یزدانشهر با اعلام اینکه این سالن ۸۰ درصد پیشرفت داشته است و برای تکمیل به اعتبار نیاز دارد، گفت: این سالن به زودی تکمیل می‌شود و مورد بهربرداری جوانان این منطقه قرار می‌گیرد. 

پاریزی تصریح کرد: ساخت سالن‌ها و زمین‌های ورزشی کمک بزرگی به جوانان برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی است.

سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند نیز با حق دادن به گلایه‌های مردم به ویژه جوانان از عملکرد متولی ورزش در حوزه اتمام زیرساخت‌های ورزشی خواستار پیگیری ویژه مدیر کل ورزش و جوانان در اتمام دو سالن ورزشی نیمه تمام در یزدان شهر و شهرک شهید باهنر تا ایام دهه فجر شد.

سالن ورزشی یزدانشهر تکمیل می‌شود

وی با تاکید بر کمبود سرانه فضای ورزش در مجموعه شهرستان به ویژه مناطق کمتر توسعه یافته مجموعه شهرستان، از اداره ورزش و جوانان شهرستان خواست به صورت هفتگی گزارشات خود از فرایند انجام پروژه‌های عمرانی را به فرمانداری ارسال کنند تا در صورت وجود موانع در پیشرفت کار اقدامات لازم صورت گیرد.

احمد ایزدی شهردار یزدانشهر هم گفت: مرکز بخش نیازمند تکمیل یک سالن ناتمام با پیشرفت ۸۰درصدی برای استفاده جوانان است و در این زمینه از فرماندار زرند که برای تکمیل این پروژه تلاش کردند، تشکرمی کنم.

وی افزود: جمعیت یزدانشهر مرکز بخش یزدان آباد که دوستدار ورزش هستند، مشکل شان نبود سالن است که امیدواریم طبق قول مدیرکل ورزش و جوانان به زودی انجام شود.

سالن‌های ورزشی یزدان شهر و زرند نو با پیشرفت فیزیکی خوب طی یک سال گذشته منتظر اقدام عاجل سازمان توسعه اماکن ورزشی در اتمام این پروژه‌ها هستند که متاسفانه تا کنون محقق نشده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.