محموله شیشه در ایرانشهر توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از کشف ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه، دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و توقیف یکدستگاه خودرو در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

  سرهنگ مهدی رشنودی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر با کار اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی مواد افیونی که اقدام به حمل مواد مخدر در محور شهرستان‌های خاش به ایرانشهر می‌کرد، مطلع و دستگیری آن را در دستور کار خود قرار دادند.

 وی بیان داشت: ماموران پلیس با رصد اطلاعاتی و اقدامات تخصصی و گشت زنی هدفمند در محور "خاش- ایرانشهر" سوژه مورد نظر که با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ را شناسایی و تحت تعقیب و رصد خود قرار دادند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر افزود: پس از شناسایی متهم دستور ایست به خودروی مذکور صادر که راننده بدون توجه به ایست پلیس به مسیر خود ادامه که با سرعت عمل مامورین پلیس خودرو متوقف و در بازرسی مقدار ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه و یک متهم نیز دستگیر شدند.

 سرهنگ "رشنودی" در پایان با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، خاطر نشان کرد: مواد مخدر یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی است که مبارزه با این ناهنجاری اجتماعی نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهاد‌های مسئول با پلیس است.
   
 

برچسب ها: فراجا ، موادمخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار