تهیه کننده سریال سنجرخان:

سریال سنجرخان، روایت یک درام انسانی و هنری است

تهیه کننده سریال سنجرخان گفت: هدف از ساخت سریال سنجرخان قرار گرفتن نام او در کنار دیگر قهرمانان ایرانی بوده است و ما فقط درصدد روایت یک درام هنری و انسانی بودیم.

تهیه کننده سریال سنجرخان امشب در مراسم رونمایی از سریال تاریخی سنجرخان که باحضور معاون امور استان ها سازمان صدا و سیما  و مسئولان استانی در سینما بهمن سندج برگزار شد، اظهار داشت: ما پتانسیل محل زندگی خود و قهرمانان آن را بازنمایی کردیم تا با استفاده از قدرت رسانه، شخصیت ها و قهرمانان کرد معرفی شوند.

حسین جلالی با بیان اینکه ساخت سریال سنجرخان سال ۹۹ شروع شد و به تازگی به پایان رسید،گفت:  ساخت این سریال در دوران بسیار سخت و طاقت فرسا بود و بخشی از ساخت آن در دوران کرونا فراز و نشیب هایی به ساخت این سریال وارد کرد.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم مدیران استانی قدرت ریسک خود برای ساخت چنین آثاری را بالا ببرند، گفت:  با مشقت و شاید حتی مانع تراشی به ساخت این سریال رسیدیم تا قهرمان ملی کرد به جرعه قهرمانان اضافه شود.

جلالی گفت: هدف از ساخت این سریال این بود که وقتی قهرمانان ایرانی نام برده می شوند، اسم سنجرخان وزیری هم بیاید فلذا ما فقط درصدد روایت یک درام انسانی بودیم.

وی اذعان کرد: به عنوان تهیه کننده تمام مسئولیت این سریال را به عهده می گیریم و از حیثیت آن دفاع می کنیم و پیشنهاد می کنیم بعد از اتمام سریال اظهار نظر داشته باشیم.


بیشتر بخوانید


سریال سنجرخان در ۲٦ قسمت ۴۰ دقیقەای برای پخش از شبکە یک سیما بە کارگردانی محمدحسین لطیفی ساختە شد .

این سریال تاریخی، روایت مبارزه سنجرخان وزیری ملقب به سردار اکرم با انگلیسی‌ها و روس‌هاست که مراحل فیلمبرداری آن در کردستان به پایان رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۰ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
درود