دستگیری ۷۷ سارق در اهواز

در اجرای طرح پیشگامان، ۷۷ سارق در شهرستان اهواز دستگیر شدند.

 سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: در راستای اجرای طرح سراسری پیشگامان (امنیت انتظامی ۴) مقابله با جرائم سرقت این فرماندهی با بکارگیری و استفاده از کلیه توان و ظرفیت به مدت ۴ روز  در سطح شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

او  افزود:  در اجرای این طرح با تلاش شبانه روزی پلیس‌های تخصصی و کوپ‌های تابعه تعداد ۷۷ نفر متهم که از این تعداد ۵۶ نفر سارق سابقه دار هستند شناسایی شدند  که با هماهنگی قضائی در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

فرمانده انتظامی  اهواز   ادامه داد:  در تحقیقات  ماموران، متهمان به انواع جرائم سرقت شامل سرقت موتورسیکلت، اماکن خصوصی، سرقت به عنف، سرقت مسلحانه، سیم و کابل مخابراتی وموبایل و ... در  سطح شهرستان اهواز اعتراف کردند.   

سرهنگ زلقی  با اشاره به موفقیت آمیز بودن اجرای طرح مقابله با سرقت در این شهرستان، بیان  کرد: از دیگر نتایج حاصله این طرح دستگیری ۱۳ باند سارقان مسلح و همچنین  کشف ۳۴ قبضه سلاح غیرمجاز و دستگیری ۱۸ نفر از عاملان تیراندازی در نقاط مختلف شهرستان اهواز بود.

او: این متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز افزود: پلیس ماموریت مقابله با جرائم سرقت را به صورت مستمر و ویژه رصد و دنبال خواهد کرد و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه قانون گریزان، موضوع را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.