جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

نیروی دریایی ارتش در تراز قدرت‌های جهانی است

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران گفت: نیروی دریایی به برکت انقلاب اسلامی و همت و اراده جوانان در زمینه ساخت تجهیزات در تراز قدرت‌های جهانی است.

امیر دریادار حمزه علی کاویانی جانشین نیروی دریایی راهبردی ارتش، در دومین همایش یاد یاران (آیین تکریم و تجلیل از اعضای وابسته ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان هرمزگان) خطاب به بازنشستگان این نیرو افزود: افتخار می‌کنیم امانتی که به ما تحویل دادید در تراز قدرت‌های جهانی است.

او با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب افزود: نیروی دریایی یک نیروی راهبردی و جامع است یعنی با تجهیزات ساخت داخل و با نیرو‌های آموزش دیده داخلی و بومی می‌تواند در اقصی نقاط دنیا ماموریت انجام دهد و اوج آن در ماموریت ناوگروه ۸۶ بود که در دور کره زمین افتخار آفرید.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در سایر نیرو‌ها هم همین گونه است، در نیروی زمینی و هوایی هم مجموعه‌ای از تجهیزات دفاعی وجود دارد و ما فراتر از گذشته در مقابل دشمنان از این مرز و بوم دفاع خواهیم کرد.

امیر دریادار کاویانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هنر انقلاب اسلامی و امام راحل این بوده که انقلاب ملت عزیز ایران و جوانان آن مقطع را با دین و دینداری گره زد، کشور و جوانان و ملت را از فساد نجات داد و با نظام سلطه، آمریکایی‌ها و فرهنگ لیبرال دموکراسی غرب مقابله کرد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: حاصل آن تلاش و مجاهدت و حضور، بزرگی و اقتدار انقلاب اسلامی، ایران اسلامی و جمهوری اسلامی در سراسر جهان است.

امیر کاویانی گفت: همه تلاش دشمنان در اغتشاشات پارسال و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون این بوده که مردم را از حاکمیت جدا کنند، اما انقلاب اسلامی فراتر از انقلاب‌هایی مانند فرانسه و روسیه است که ۱۰ سال هم ادامه نیافتند.

وی افزود: انقلاب اسلامی اکنون در دهه پنجم خود قرار دارد و همه این موفقیت‌ها با پشتوانه مردمی آن حاصل شده است و نفوذ آن نه تنها در منطقه بلکه در سراسر جهان و آمریکای لاتین مشاهده می‌شود.

وی بیان کرد: کلمبیا در طول تاریخ همواره با آمریکایی‌ها بوده است، اما امروزه در اثر نفوذ فرهنگی و نرم انقلاب اسلامی، ملت ایران به عنوان ملتی شجاع و استقلال خواه و آزادی‌طلب جای ویژه‌ای نزد آن ملت دارد.

جانشین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خطاب به وابستگان این نیرو گفت: امروز می بینید در غزه، سوریه و یمن چه اتفاقاتی رخ می‌دهد، این جرأت و شجاعتی که در این محور مقاومت ایجاد شده حاصل تلاش شما و شجاعت و ایستادگی شما در دوران دفاع مقدس و پشتیبانی از انقلاب است.

امیر کاویانی اضافه کرد: امروز در جنگ منطقه کوچک غزه که همه دنیای سلطه در برابر گروه کوچک حماس جمع شده است، حماس هفت مؤلفه دارد که یکی از آن‌ها پشتوانه مردمی است و پشتوانه مردمی داشتن را از ملت ایران آموخته است.

در همایش یادیاران از ۱۴۰ خانواده پیشکسوت و وابسته (بازنشسته) ارتش در استان هرمزگان که در زمان خدمت برای حفظ امنیت مرز‌های دریایی کشور نقش پررنگی ایفا کرده بودند، با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۸:۴۹ ۱۲ آذر ۱۴۰۲
در تراز قدرتهای جهانی؟؟؟!!!!
بدون حتی یک ناو هواپیما بر؟حتی یک زیردریایی سنگین؟ و حتی یک پیشرانه اتمی؟؟؟؟؟