تکریم و معارفه شهردار بروجن

آیین تکریم و معارفه شهردار بروجن با حضور مسئولان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

امروز یکشنبه ۱۲ آذرماه ۱۴۰۲ گرشاسب ریگی در آیینی با حضور مسئولان چهارمحال و بختیاری به‌عنوان شهردار جدید بروجن معرفی شد.

فتاح کرمی فرماندار بروجن در آیین معارفه شهردار جدید بروجن تاکید کرد: پیشرفت و توسعه شهر بروجن از دغدغه‌های اصلی مسئولان و از خواسته‌های اصلی شهروندان این شهر است.

وی، خدمت‌کردن بدون‌منت و صادقانه برای مردم را از مهم‌ترین ویژگی‌های مسوولان دولت سیزدهم دانست و افزود: شهرداری یک نهاد عمومی است که براساس درآمد و هزینه در راستای قوانین و مقررات مدیریت می‌شود.

کرمی، توجه شهردار بروجن به انتظار‌های مطرح شده شهروندان را ضروری اعلام و اضافه کرد: وضعیت میدان عرضه دام زنده و میدان میوه و تره‌بار این شهر مناسب نیست و مردم درخواست جابجایی آن‌ها را دارند.

وی، شهروندمداری و برنامه‌محوری را مهم‌ترین اولویت مورد نیاز در اجرای طرح‌های مدیریت شهری دانست و ادامه داد: پیشرفت در امور مختلف فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی نیازمند همدلی، اتحاد و هم‌افزایی است.


بیشتر بخوانید


شهردار بروجن نیز گفت: انجام اقدامات بزرگ در این شهر به تدبیر و شجاعت همراه با رضایت خداوند نیاز دارد.

گرشاسب ریگی تاکید کرد: شهرداری به‌عنوان پیشانی دستگاه‌های خدمات‌رسان به ویژه با نگاه عدالت‌محوری، شهر برای همه شهروندان، فراقومیتی، فراجناحی و تحول در اداره و رفتار سازمانی، نقش مهمی در اُمیدآفرینی مردم جامعه دارد.

وی اضافه کرد: گره‌های موجود در روند توسعه شهر بروجن باید شناسایی شود و با بهره‌مندی از خِرَد جمعی براساس معیار‌های علمی رفع شود.

لازم به ذکر است: از زحمات سید حسین قریشی شهردار سابق بروجن قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.