آغاز اجرا‌های نمایش مرتبط با پویش هنری بنویس فلسطین

کارشناس هنر‌های نمایشی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت : اجرا‌های نمایش‌های خیابانی مرتبط با پویش هنری «بنویس فلسطین» در مساجد و مدارس شهرکرمانشاه آغاز شد.

سعید نوروزی کارشناس هنر‌های نمایشی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت : نمایش میدانی "چهل و هشت تا چاه و هلاکت" با موضوع بازنمایی جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی اجرا‌های خود را از هنرستان هنر‌های زیبای کرمانشاه (پسران) در قالب پویش هنری بنویس فلسطین آغاز کرد.

وی افزود: این نمایش به نویسندگی و کارگردانی علی زیستی، جدیدترین تولید واحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری کرمانشاه توسط گروه نمایش دیبا می‌باشد که در واکنش به جنایات اخیر رژیم نامشروع صهیونیستی در غزه و کشتار زنان و کودکان بی دفاع فلسطینی تولید شده و در گام اول در آبان و آذر ماه امسال به تعداد ۱۰ نوبت در سطح مدارس و مساجد منتخب شهر کرمانشاه در حال اجرا است.

وی افزود: در این اثر شهره دانشیار و عسل هضم دل به ایفای نقش می‌پردازند و گودرز حسینی، محمد بیگ محمدی و لیلا مهدی آبادی عوامل اجرایی آن هستند.

کارشناس واحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری اظهار داشت: داستان نمایش در خصوص خبرنگار زنی است که برای تکمیل پایان نامه تحصیلی خود می‌خواهد به غزه اعزام شود تا از نزدیک جنایات رژیم صهیونیستی و مقاومت مردم فلسطین را ثبت و ضبط کند به همین دلیل مهمترین جنایت صهیونیست‌ها بر علیه ملت مظلوم فلسطین را از ابتدای اشغال این کشور در سال ۱۳۴۸ را تا کنون برای مردم روایت می کند

این روایت در مساجد امام حسین، مقداد، اعتمادی و ثارالله به اجرا در آمده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار