پایش دمای ادارات مازندران

دمای ادارات سراسر مازندران پایش می‌شود.

قاسم مایلی رستمی مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته و طی بازرسی‌های سرزده، ادارات و شرکت‌ها براساس مفاد بخشنامه معاون اول رئیس جمهور بطور مدام پایش می‌شوند و رعایت دمای رفاه در وقت اداری و خاموش کردن سامانه‌های گرمایشی تا یک ساعت قبل از آغاز و پایان وقت اداری و همچنین در تعطیلات مورد بررسی و کنترل قرار می‌گیرد.

او افزود: در این پایش دمای راهرو‌ها و اتاق‌های ادارات توسط کارشناسان شرکت گاز بررسی می‌گردد و در باب رعایت دمای رفاه در ادارات تذکرات لازم داده شد.

مدیر عامل شرکت گاز مازندران گفت: دمای استاندارد در همه ادارات ۱۸ درجه سانتیگراد است که باید رعایت شود.

مایلی رستمی افزود: در روز‌های تعطیل، موتورخانه‌های ادارات باید خاموش شود.

او در ادامه از معاونت‌های حراست ادارات استان درخواست کرد تا با کنترل مصرف انرژی و استفاده از تجهیزات با رده A و B و تنظیم موتورخانه خود مانع افزایش مصرف شوند.

مایلی رستمی گفت: همه ادارات موظف هستند یک ساعت قبل از شروع به کار ادارات، سیستم گرمایشی را روشن و یک ساعت قبل از پایان ساعت کاری ادارات، سیستم گرمایشی را خاموش کنند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با بیان اینکه در ایام سرد تأمین گاز پایدار برای بخش خانگی در اولویت است، افزود: از مدیران ادارات دولتی در استان تقاضا داریم تا با رعایت صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی یاری رسان شرکت گاز در این امر باشند.

مایلی رستمی در پایان با اشاره به اینکه طرح پایش مصرف گاز ادارات تا پایان امسال ادامه خواهد داشت، گفت: اگر مشاهده شود که پس از ساعت کاری ادارات یا در روز‌های تعطیل سیستم گرمایشی فعال باشد در مرحله اول به آن اداره تذکر کتبی و در صورت تکرار گاز اداره قطع خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.