حمایت مستقیم آمریکا از حملات مجدد صهیونیست‌ها به غزه

سخنگوی امنیت ملی آمریکا تایید کرد که کشورش از تجاوزات مجدد رژیم صهیونیستی به نوار غزه حمایت می‌کند.

جان کربی، سخنگوی امنیت ملی آمریکا اذعان کرد که آمریکا از تصمیم رژیم صهیونیستی برای تجدید تجاوزات خود به نوار غزه پس از پایان آتش بس حمایت می‌کند.

براساس گزارش المیادین، او با ادعای اینکه مردم فلسطین به حزبی برای نمایندگی آن‌ها و دولتی برای اداره امور آن‌ها به دور از حماس نیاز دارند، مدعی شد: غزه باید سرزمین فلسطین باقی بماند و منطقه آن کاهش نمی‌یابد.

کربی در خصوص مذاکرات آتش بس و تبادل اسرا ادعا کرد که کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا به منظور «تسهیل» روند مذاکرات در این زمینه به دبی سفر کرده است.

 رویترز گزارش داد پیش از این، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا برای شرکت در کنفرانس آب و هوا وارد دبی شد و در آنجا با مقامات کشور‌های عربی دیدار و با آن‌ها در مورد آینده نوار غزه گفتگو کرد.

یک منبع از دبی توضیح داد که بلینکن با وزرای خارجه مصر، قطر، امارات، اردن و بحرین به همراه نمایندگان تشکیلات خودگردان فلسطین در حاشیه کنفرانس آب و هوایی COP۲۸ سازمان ملل متحد دیدار کرد.

حمایت آمریکا تنها یک موضع سیاسی باقی نماند، بلکه گزارش روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» میزان حمایت نظامی آمریکا از اشغالگری را در این تجاوز آشکار کرد.

بر اساس آنچه این روزنامه به نقل از مقامات آمریکایی می‌نویسد، واشنگتن حداقل ۱۰۰ موشک پیشرفته BLU-۱۰۹ که هر کدام حدود ۹۰۰ کیلوگرم وزن دارند، در میان ده‌ها هزار سلاح و گلوله توپخانه دیگر به رژیم صهیونیستی داده است.

اشغالگران در اولین روز پایان آتش بس نوار غزه را بار دیگر بمباران کردند و تعداد شهدا به ۱۷۸ نفر و تعداد مجروحان به ۵۸۹ نفر رسید که بیشتر آن‌ها کودک و زن بودند. سه خبرنگار نیز در نتیجه بمباران رژیم صهیونیستی کشته شدند.

از سوی دیگر مقاومت فلسطین در پاسخ به کشتار‌های صهیونیست‌ها حملات خود را به شهرک‌های اشغالی از سر گرفت و با نیرو‌های اشغالگر در حال نفوذ به نوار غزه نیز وارد درگیری شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۷:۴۶ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲
بهترین گزینه و بهترین پاسخ در برابر مقابله تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و اسرائیل 100درصد فقط ساخت بمب اتمی است و هم واجب است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۴۰ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
حملات ارتش اسرائیل جنایتکار به غزه جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار و هم سران بی ادب آمریکا جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۲۴ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
حضور نظامیان آمریکایی در منطقه خاورمیانه 100 درصد فقط به خاطر کمک، حمایت، هدایت، مدیریت، نظارت و پشتیبانی از تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است و از سال 2001 تاکنون هم برای همه مردم منطقه خاورمیانه و جهان ثابت شده است.

شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
حضور نظامیان آمریکایی در عراق 100 درصد فقط به خاطر کمک، حمایت، هدایت، مدیریت، نظارت و پشتیبانی از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است و از سال 2003 تاکنون هم برای همه مردم عراق، منطقه خاورمیانه و جهان ثابت شده است.

شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
حضور نظامیان آمریکایی در سوریه 100 درصد فقط به خاطر کمک، حمایت، هدایت، مدیریت، نظارت و پشتیبانی از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است و از سال 2011 تاکنون هم برای همه مردم سوریه، منطقه خاورمیانه و جهان ثابت شده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۰۳ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
آمریکای جنایتکار مدعی حقوق بشر است از سال 1945 تاکنون در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کند، آدم می کشد و هم دست به اقدامات تروریستی می زند و همچنان نیز ادامه می دهد.

شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
و این در حالی است که وزارت خارجه آمریکا جنایتکار خودش رئیس کل همه گروه های تروریستی در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
وزارت خارجه آمریکا جنایتکار خودش حامی اصلی مالی گروهک تروریستی انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.

۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
اسرائیل از سال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار به تروریست ها در سوریه سلاح و حقوق می دهد و همچنان نیز ادامه می دهد. اسرائیل و متحدانش از سال 2011 تاکنون تسلیحات همه گروه های تروریستی را در سوریه، عراق، منطقه و جهان تامین می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۲۵ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۲
نتانیاهو جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است. نتانیاهو درغزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه دیوان بین المللی کیفری محاکمه شود.
اسرائیل، آمریکا، انگلیس و اروپا کشتار زنان، کودکان و نوزادان را متوقف کنند.

دبیرکل سازمان ملل اگر نمی‌تواند جلوی نسل کشی و جنایات صهیونیست‌ها، آمریکا و غرب را بگیرد، باید استعفا بدهد. حرف دل همه مردم دنیا

این غربی ها فقط مدعی جنایت به بشریت هستند.
آمریکا از این به بعد دیگر حتی مدعی حقوق بشر هم نیست چون بعد از جنایات اسرائیل در غزه با همراهی امریکا، تمام اعتبارش در ظاهر را هم از دست داد.
حملات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها به جنوب لبنان و سوریه 100 درصد فقط با دستور مستقیم آمریکا بوده است.
پایگاه‌های آمریکا در منطقه غرب آسیا غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است. نیروهای آمریکایی حق حضور در منطقه غرب آسیا را ندارند.

جو بایدن جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است. جو بایدن در غزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه دیوان بین المللی کیفری محاکمه شود.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۲۴ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴
۲۲:۴۴۱۰ آذر ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار و ۳ کشور اروپایی جنایتکار بیش از هزاران بار در افغانستان مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند.
آمریکا جنایتکار و ۳ کشور اروپایی جنایتکار بیش ازهزاران بار در عراق مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند.
آمریکا جنایتکار و ۳ کشور اروپایی جنایتکار بیش از هزاران بار در لیبی مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند.
آمریکا جنایتکار و ۳ کشور اروپایی جنایتکار بیش از هزاران بار در سوریه مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند.
آمریکا جنایتکار و ۳ کشور اروپایی جنایتکار بیش از هزاران بار در یمن مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۲۴ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵

۲۲:۱۱۱۰ آذر ۱۴۰۲
بیش از 178 شهید در حملات امروز صهیونیست‌ها به غزه / بیش از ۶۱۵۰ کودک و ۴ هزار زن در بین شهدای غزه سوال اینجاست که پس ۳ کشور اروپایی جنایتکار کجا هستند هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی اسرائیل و آمریکا نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۲۳ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶
۲۰:۳۴۱۰ آذر ۱۴۰۲
و این در حالی است که ۳ کشور اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار در جنگ تحمیلی هشت ساله، تسلیحات رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور را تامین می کردند.
و این در حالی است که ۳ کشور اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار در جنگ سوریه، تسلیحات همه گروه های تروریستی را تامین می کردند و هنوز هم تامین می کنند.
و این در حالی است که ۳ کشور اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار در جنگ یمن، تسلیحات ائتلاف متجاوز سعودی را تامین می کردند و هنوز هم تامین می کنند.
و این در حالی است که ۳ کشور اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار تسلیحات اوکراین را تامین می کنند.
و این در حالی است که ۳ کشور اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار تسلیحات رژیم کودک کش صهیونیستی را تامین می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
یک میلیون بشکه نفت آذربایجان از بندر جیهان به اسرائیل منتقل شد در حالی که کشتار غزه ادامه دارد، یک میلیون بشکه نفت آذربایجان از بندر جیهان به اسرائیل منتقل شد.
یک میلیون بشکه نفت آذربایجان از بندر جیهان به اسرائیل منتقل شد گروه بین الملل: در حالی که کشتار غزه ادامه دارد، یک میلیون بشکه نفت آذربایجان از بندر جیهان به اسرائیل منتقل شد.به گزارش بولتن نیوز نفتکش سی ویولت حامل یک میلیون بشکه نفت آذربایجان روز 21 اکتبر از بندر جیهان به سمت بندر ایلات اسرائیل حرکت کرد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۰:۲۲ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
سازمان بین الملل از سال 1945 تاکنون شریک جنایات آمریکا است.
سازمان بین الملل از سال 1945 تاکنون شریک جنایات رژیم صهیونیستی است.
آخرین اخبار