۶۱۵۰ کودک و ۴ هزار زن در بین شهدای غزه

دفتر رسانه‌های دولتی در غزه از شهادت ۶ هزار و ۱۵۰ کودک و ۴ هزار زن در جریان تجاوزات رژیم صهیونیستی به نواز غزه خبر داد.

دفتر رسانه‌های دولتی در غزه گزارش داد، در میان شهدای جنگ غزه ۶ هزار و ۱۵۰ کودک و ۴ هزار زن وجود دارد و تعداد مفقودین از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر گذشته است.

به گزارش المیایدن، این دفتر همچنین اعلام کرد تلفات تجاوزات رژیم صهیونیستی از پایان آتش‌بس در صبح امروز (جمعه) به بیش از ۱۱۰ شهید رسیده است.

دفتر رسانه‌ای دولتی در غزه همچنین گزارش داد کمک‌هایی که در جریان آتش‌بس وارد غزه شده است از ۱ درصد نیاز نوار تجاوز نمی‌کند.

خبرنگار المیادین در غزه نیز گزارش داده است که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خانه‌ای را در خیابان الخور در شرق قبرستان الانصار در دیر البلاح در مرکز نوار غزه هدف قرار دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۲:۴۹ ۱۰ آذر ۱۴۰۲
جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳
نتانیاهو جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است. نتانیاهو درغزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه دیوان بین المللی کیفری محاکمه شود.
اسرائیل، آمریکا، انگلیس و اروپا کشتار زنان، کودکان و نوزادان را متوقف کنند.

دبیرکل سازمان ملل اگر نمی‌تواند جلوی نسل کشی و جنایات صهیونیست‌ها، آمریکا و غرب را بگیرد، باید استعفا بدهد. حرف دل همه مردم دنیا

این غربی ها فقط مدعی جنایت به بشریت هستند.
آمریکا از این به بعد دیگر حتی مدعی حقوق بشر هم نیست چون بعد از جنایات اسرائیل در غزه با همراهی امریکا، تمام اعتبارش در ظاهر را هم از دست داد.
حملات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها به جنوب لبنان و سوریه 100 درصد فقط با دستور مستقیم آمریکا بوده است.
پایگاه‌های آمریکا در منطقه غرب آسیا غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است. نیروهای آمریکایی حق حضور در منطقه غرب آسیا را ندارند.

جو بایدن جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است. جو بایدن در غزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است و باید در دادگاه دیوان بین المللی کیفری محاکمه شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۰ آذر ۱۴۰۲
جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴
بیش از 178 شهید در حملات امروز صهیونیست‌ها به غزه که شمار قربانیان حملات امروز رژیم صهیونیستی در این شهر، به 178 شهید و 589 زخمی رسیده است. سوال اینجاست که پس ۳ کشور اروپایی جنایتکار کجا هستند هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی اسرائیل و آمریکا نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۱۰ آذر ۱۴۰۲
که صهیونیستها به دنبال ادامه جنگ هستند و از آتش‌بس برای افزایش آمادگی خود استفاده کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۱۰ آذر ۱۴۰۲
بیش از 178 شهید در حملات امروز صهیونیست‌ها به غزه / بیش از ۶۱۵۰ کودک و ۴ هزار زن در بین شهدای غزه سوال اینجاست که پس ۳ کشور اروپایی جنایتکار کجا هستند هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی اسرائیل و آمریکا نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند؟
آخرین اخبار