استاندار کردستان در بازدید از مجموعه آبیدر:

احیای فوتبال کردستان را با قوت دنبال می‌کنیم

زارعی کوشا گفت: حل مسائل فوتبال کردستان را با قوت دنبال می‌کنیم، ضمن اینکه این حوزه نیازمند توجه ویژه دولت و حمایت خیرین و موسسات عام المنفعه است.

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان همراه با جمعی از مدیران، ضمن بازدید از باشگاه فرهنگی ورزشی آبیدر سنندج، در جریان وضعیت ورزشکاران و امکانات رفاهی ورزشی این باشگاه قرار گرفت و با حضور در جمع بازیکنان و کادر فنی باشگاه، با آنان به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

وی حمایت از حوزه ورزش را کمک به توسعه استان دانست و گفت:  جامعه ما نیازمند توجه به ورزش برای برون رفت از آسیب‌های اجتماعی و نیل جوانان و آینده سازان استان به سمت آینده‌ای روشن است که می‌توان نتایج اهمیت دادن به آن را در جایگاه‌ها و سکو‌های جهانی و بین المللی به خوبی مشاهده کرد.

زارعی کوشا با تاکید بر اینکه ورزش همانند سدی در برابر آسیب‌های اجتماعی است، خاطر نشان کرد: ورزشکاران و قهرمانان از سرمایه‌های ارزشمند شهر محسوب می‌شوند و استفاده از تجربیات این دلاور مردان برای پرورش و اشاعه بیشتر فرهنگ ورزشی، بسیار موثر است.

استاندار کردستان با اشاره به زیرساخت‌های ضعیف کردستان نسبت به استان‌های دیگر در حوزه ورزش، تاکید کرد: ورزش استان نیازمند توجه ویژه دولت و حمایت خیرین و موسسات عام المنفعه است.

وی ضمن قدردانی از مدیر عامل هیات فوتبال و باشگاه آبیدر سنندج که خالصانه بدون هیچ چشم‌داشتی به فرزندان این شهر خدمت می‌کنند، ادامه داد: این اقدام ارزشمند باعث اجر عظیم و باقیات الصالحات به شمار می‌رود و نزد خداوند محفوظ می‌ماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.