بازگردانی آبروی رفته هدف صهیونیست از کشتار مردم غزه

امام جمعه آبادان گفت : آغاز دوباره کشتار مردم غزه برای جبران بی آبرویی صهیونیست صورت می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه آبادان با اشاره به آغاز دوباره بمباران غزه توسط رژیم صهیونیست گفت: این حملات نشان می دهد صهیونیست به هیچ یک از اهداف خود نرسیده و برای جبران آبروی رفته ناشی از شکست خود مردم غزه را هدف قرار داده است.

به گفته او افکار عمومی نیز متوجه این موضوع شده و برای همگان به اثبات رسیده است.

خطیب جمعه آبادان با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس، این شهید را الگویی جهادی و انقلابی برای نمایندگان مجلس خواند و گفت : نمایندگان مراقب رسالت واقعی خود در هنگام قانونگذاری باشند.

این مسئول با بیان در پیش رو بودن انتخابات تاکید کرد : تحقیق درباره ی کاندیداها ، انتخاب فرد اصلح و شرکت حداکثری در انتخابات زمینه رسیدن به نقطه اقتدار کشور را فراهم می کند.

امام جمعه آبادان همچنین به مناسبت هفته ارتش و نیروی دریایی نیز گفت : امروزه امنیت کشورها در گروی ارتقای تجهیزات ارتشی و نیروهای مسلح است و عملکرد قابل توجه نیروی دریایی جمهوری اسلامی سبب ایجاد امنیت در آب های بین المللی و کاهش تهدیدها شده است.

حجت الاسلام غبیشاوی در خصوص روز جهانی معلولان  خواستار توجه بیشتر در زمینه اشتغال ، مسکن و ازدواج این قشر شد.

او با اشاره به افزایش نرخ گاز مایع طی روزهای اخیر در آبادان نیز گفت : مسئولان تدابیری بیندیشند تا مردم به ویژه کم برخورداران در این موضوع کمتر آسیب ببینند.

رئیس شورای فرهنگی آبادان همچنین ضمن تشویق مردم به ثبت نام در سامانه سدف گفت : لازم است گاز کشی به صورت قسط بندی و با حداقل سود انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.