کشف ۲۳۰ کیلو تریاک دپو شده در بندرخمیر

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۲۳۰ کیلو تریاک دپو شده در محدوده ایست بازرسی کنجی شهرستان خمیر خبر داد. 

سردار علی اکبر جاویدانفرمانده انتظامی استان هرمزگان  گفت: ماموران ایست و بازرسی کنجی شهرستان خمیر طی اشراف اطلاعاتی مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند یک محموله سنگین موادمخدر را از محور‌های مواصلاتی شهرستان خمیر انتقال نمایند که موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران حین کنترل جاده‌های خاکی‌های اطراف ایست بازرسی به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ دلفینی رنگ مشکوک، به راننده دستور ایست صادر که راننده به دستور ایست ماموران توجهی ننموده و با استفاده از موقعیت خاکی جاده و کوهستانی بودن از محل متواری، که در پی تعقیب و گریز ماموران، قاچاقچیان عرصه را برخود تنگ دیده و محموله را در محلی دپو کرده تا در فرصت مناسب انتقال دهند.

سردار جاویدان در ادامه گفت: ماموران در ادامه عملیات مسیر‌های احتمالی تحت پوشش را به صورت دقیق بررسی که با هوشیاری ماموران محل دپوی مواد مخدر شناسایی و ۲۳۰ کیلو تریاک از زیر خاک و از لابلای بوته‌ها کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه از انتقال این محموله سنگین به دیگر نقاط کشور جلوگیری شد گفت:با پیجویی‌های اطلاعاتی متهمین شناسایی و دستگیری متهمین در دستور کار قرار دارد.

برچسب ها: کشف مواد مخدر ، تریاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.