حرفه‌ای شدن رسانه‌ها به ثروت و دارایی کشور می‌افزاید

قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: حرفه‌ای شدن رسانه‌ها و مطبوعات به ثروت و دارایی کشور می‌افزاید که جامعه امروز بیش از پیش به آن نیاز دارد.

علی دارابی قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی امروز در جمع خبرنگاران و اهالی رسانه استان قزوین گفت: ما انتظار داریم که رسانه‌ها، مطبوعات، نویسندگان و دست اندرکاران این حوزه روز به روز حرفه‌ای‌تر شده و بر جمعیت آن‌ها افزوده شود.

وی با بیان اینکه رابطه معناداری میان رسانه‌های آزاد و پرسشگر و حمکرانی مطلوب وجود دارد، تاکید کرد: ارتباط موثری میان رسانه‌های آزاد و پرسشگر و همچنین حکمرانی مطلوب در عرصه‌های مختلف وجود دارد که باید روی این مهم تمرکز و توجه ویژه لحاظ کرد.

دارابی تصریح کرد: در دوره قبل از انقلاب آزادی مطبوعات به این شکل وجود نداشت، اگرچه سختی‌هایی امروز در این شغل وجود دارد، اما تکثر رسانه‌ها در کشور از دستاورد‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

این مسئول ادامه داد: کار رسانه شبیه حرکت در میدان مین است، یعنی هم دارای محدودیت است و نیز اینکه با چالش‌های متعددی روبرو است، البته تلاش شده تا مشقت و زحمت این حوزه برای فعالان این عرصه روز به روز کاهش یابد.

معاون وزیر میراث فرهنگی ضمن تقدیر و تشکر از اهالی رسانه و مطبوعات، اظهار کرد: در حوزه میراث فرهنگی کار‌های خوبی صورت گرفته و پیشنهاد شد که از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای این حوزه تقدیر و تشکر شود که نیازمند سازوکار اجرایی است.

قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به دومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی اشاره کرد و گفت: این جشنواره فرصتی است تا تولید ادبیات در حوزه‌های مختلف هنری و فرهنگی افزایش یابد و رقابت سالم را بین فعالان این عرصه گسترش دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.