وزیر کشور:

یزد می‌تواند نماد بهره‌وری در کشور باشد

وحیدی گفت: استان یزد از ظرفیت‌های ارزشمندی در حوزه‌های مختلف برخوردار است.

احمد وحیدی وزیر کشور در نشست شورای گفت‌وگوی بخشی دولت و خصوصی استان  یزد گفت: یزد یک استان با ظرفیت‌های ارزشمند در حوزه‌های مختلف به خصوص صنعتی و گردشگری است که می‌تواند نماد بهره‌وری در کشور باشد.

او افزود: زمینه‌های توسعه و پیشرفت در یزد به خوبی مهیاست و این استان صنعتی با این روحیه کار و تلاش می‌تواند پیشران تحول صنعتی و الهام بخش سایر استان‌ها باشد.

وحیدی بر لزوم توجه به تکمیل زنجیره‌های ارزش در محصولات و بخش‌های مختلف تأکید کرد و ادامه داد: اگر این اتفاق خوب رقم بخورد هدفگذاری در این حوزه‌ها انجام خواهد شد و بسیاری از این مشکلات نیز برطرف می‌شود.

وزیر کشور از فعالان اقتصادی به عنوان مجاهدان جنگ این حوزه یاد کرد و اظهار داشت: فعالیت‌های اقتصادی، تعیین کننده عزت و تعالی کشور بوده و مسئولیت شما بسیار سنگین و اثرگذار است. همانگونه که رزمندگان دفاع مقدس، دشمن را شکست دادند شما نیز در جنگ اقتصادی باید تحول آفرین باشید.

وحیدی که صبح امروز وارد یزد شد، پس از حضور بر مزار شهدای گمنام حسینیه امیرچقماق، با آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کرد.

او همچنین در شورای گفت وگوی بخشی دولت و خصوصی حضور یافت. جمعی از نمایندگان بخش خصوصی به بیان چالش‌های موجود برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف از جمله اقتصادی، گردشگری، اصناف، صنایع معدنی، فناوری و دانش بنیان پرداختند.

تخصیص ارز برای واردات مواد اولیه، افزایش اعتماد به بخش خصوصی، اجرای کامل قانون حوزه گردشگری، بهسازی ناوگان حمل و نقل، مشکلات قطع گاز و برق برای واحد‌های صنعتی، افزایش جرایم و مالیات‌های واحد‌های صنفی از مهمترین موضوعاتی بود که از سوی این افراد مطرح شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.