۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد بوشهر پرداخت شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: ۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد بوشهر پرداخت شده است.

علی باستین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر در نشست شورای هماهنگی بانک‌های استان بوشهر اظهار کرد: بررسی های انجام شده نشان می دهد که کمترین میزان تسهیلات معوق در نزد مددجویان کمیته امداد استان بوده است.

وی افزود: اگر چه این تسهیلات خرد بوده اما در زمینه ایجاد اشتغال این خانواده ها تاثیرگذار است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تصریح کرد: دولت سیزدهم بر توانمندسازی مددجویان نهادهای حمایتی تاکید دارد و برنامه های وسیعی به خصوص با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت اشتغال دنبال می کند.

باستین ادامه داد: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت اشتغال‌زا را به عنوان یک راهبرد توانمندسازی مددجویان این استان دنبال می کنیم که امسال نیز شاهد رشد چشمگیر پرداخت این تسهیلات به متقاضیان هستیم.

وی بیان کرد: از بانک‌های عامل استان می خواهیم که در پرداخت این تسهیلات، شتاب بیشتری به خرج دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر یادآور شد: به عنوان یک مصوبه، انتظار می رود که کمیته امداد نسبت به تشکیل پرونده برای متقاضیان اشتغال ظرف یک هفته اقدام و جایگزین افرادی که به هر دلیل قادر به دریافت این تسهیلات با داشتن مدارک مورد نیاز نیستند، معرفی کند.

باستین ادامه داد: وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد مناسب است و انتظار می رود سهیمه استان در بهمن ماه به شکل کاملی جذب شود.

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.