معلولان زنجانی از فرصت استخدامی سازمان بهزیستی استفاده کنند

سرپرست بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه افراد دارای معلولیت از فرصت استخدامی استفاده کنند، گفت: یک هزار و ۷۶۵ نفر در مشاغل اختصاصی سازمان بهزیستی استخدام می‌شوند که سهمیه سه درصد افراد دارای معلولیت در آن لحاظ شده است.

روح اله خدابنده لو سرپرست بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه معلولان زنجانی می‌توانند برای اشتغال به کار از این فرصت استفاده کنند گفت: این استخدام‌ها برای مشاغل کارشناس امور بهزیستی، کارشناس امور توانبخشی و کودک یار انجام خواهد شد که ثبت نام برای شرکت در آزمون آن از پنجم آذر جاری آغاز شده است و تا ۱۳ همین ماه ادامه دارد.

وی اظهار داشت: تاریخ برگزاری آزمون کتبی هشتم دی سال جاری و تاریخ اعلام نتیجه آزمون یاد شده اواخر دی ماه است.

این مسوول ادامه داد: علاقه‌مندان برای جذب در سازمان بهزیستی و شرکت در آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی می‌توانند در سایت آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir ثبت نام کنند.

سرپرست بهزیستی استان زنجان ادامه داد: بهزیستی، سازمانی دانش محور و تخصصی در ارائه خدمات پیشگیری، اجتماعی و توانبخشی با رویکرد بهره مندی مشارکت عمومی و توانمند سازی با توجه ویژه به کودکان، زنان، معلولین و سالمندان است که نقشی موثر در ارتقای سلامت، کیفیت و رفاه اجتماعی آحاد جامعه ایفا می‌کند.

خدابنده لو با بیان اینکه بر حسب مصوبه مجلس شورای اسلامی امسال نیز حق پرستاری و یارانه مراکز غیردولتی توانبخشی ۴۰ درصد افزایش یافت، یادآور شد: بر اساس این تصویب نامه افراد دارای آسیب نخاعی و افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید از حمایت حق پرستاری به مبلغ ۲۱ میلیون ریال بهره مند می‌شوند.

وی در خصوص خدمات توانبخشی در منزل برای افراد دارای معلولیت گفت: به ازای هر فرد معلول تحت پوشش سازمان و بر اساس نوع، شدت معلولیت و نیاز به هر نوع خدمت تخصصی، سه نوع خدمت فیزیوتراپی، کاردرمانی، روانشناسی، گفتاردرمانی، پرستاری، مددکاری و ویزیت پزشک به افراد دارای معلولیت نیز ارائه می‌شود.

خدابنده لو یادآور شد: بهزیستی استان درصدد خدمت رسانی بهینه به جامعه هدف است و بازتاب فعالیت‌های بهزیستی از طریق رسانه‌های محلی و رسمی به شناخت و آشنایی بیشتر مردم با فعالیت‌ها و ماموریت‌های بهزیستی منتهی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.