معاون صمت بوشهر:

صادرکنندگان نمونه استان بوشهر معرفی می‌شوند

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از مهلت فراخوان ثبت نام انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی از ۱۵ تا ۲۵ آذرماه سال ۱۴۰۲ خبر داد.

ابوالقاسم محمد زاده روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ثبت نام انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی از روز چهارشنبه پانزدهم آذرماه تا شنبه ۲۵ آذر انجام می‌شود و متقاضیان می‌توانند نسبت به تهیه و بارگذاری اسناد و مدارک مرتبط به استناد شاخص‌های ارزیابی اعلام شده ثبت نام کنند.

وی بیان کرد: در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش‌های قابل تقدیر فعالان در عرصه صادرات کالا و خدمات بر اساس معیار‌ها و شاخص‌های مقرر، سازمان توسعه تجارت ایران درصدد شناسایی الگو‌های موفق در بخش صادرات و معرفی آنان به عنوان صادرکننده ممتاز و نمونه استانی در سال ۱۴۰۲ به مناسبت گرامیداشت ۲۹ مهرماه روز ملی صادرات و با دریافت تندیس برنزی و لوح تقدیر مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صمت استان بوشهر خاطر نشان کرد: ثبت نام در گروه‌های کالایی، محصول فناورانه و خدمات انجام می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به پتانسیل‌های تولیدی و صادراتی از طریق کارگروه ارزیابی نمونه استان است و پس از پایان مهلت ثبت نام و خود اظهاری متقاضیان، بلافاصله مرحله ارزیابی بنگاه‌های متقاضی و انتخاب برترین‌ها طی فرایند الکترونیکی انجام خواهد پذیرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.