رئیسی در جلسه هیئت دولت: 

دولت به‌دنبال انتخاباتی پرشور، رقابتی، سالم و امن است

رئیس‌جمهور بر نقش هیئت‌های اجرائی و نظارت در رقابتی بودن انتخابات تاکید کرد.

 سید ابراهیم رئیسی در جلسه صبح امروز چهارشنبه هیئت دولت، با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، بر نقش هیئت‌های اجرایی و نظارت در رقابتی بودن و همچنین میزان مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو تأکید و تصریح کرد: دولت به‌دنبال انتخاباتی پرشور، رقابتی، سالم و امن است و در موضوع تأیید صلاحیت‌ها نیز معتقد است اصل بر صلاحیت است مگر آنکه دلیل معتبری بر عدم صلاحیت فرد وجود داشته باشد.

رئیس جمهور در ادامه ضرورت امیدآفرینی واقعی در جامعه با اقدامات دولت، وضع قوانین مناسب در مجلس و داوری‌های صحیح در قوه قضائیه را یادآور شد و تصریح کرد: گزارشات بسیار خوب رئیس سازمان انرژی اتمی از توسعه نیروگاه‌های اتمی برای رفع نیاز‌های کشور در بخش‌های مختلف، اقدامات وزارت صنعت، معدن و تجارت برای برقی کردن ناوگان حمل و نقل شهری، حل مشکل خلیج گرگان و خالی شدن صف انتظار مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی از جمله اقدامات امیدوارکننده و شایسته تقدیر در این زمینه است که باید با قوت ادامه یابد.

رئیسی با اعلام خبر ارائه لایحه بودجه به مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تبیین دلالت‌های لایحه بودجه امسال در عدالت اقتصادی و اجتماعی تأکید کرد.

رئیس جمهور همچنین از دستگاه‌های اجرائی خواست با پیش‌بینی دقیق و به موقع معیشت مردم و ملزومات آن از غافل‌گیری و عملکرد انفعالی در مقاطع خاص و ضروری جلوگیری کنند.

 رئیسی در ادامه با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در غزه و حمایت و مشارکت دولت آمریکا در قتل عام مردم مظلوم فلسطین، هرگونه تلاش آمریکا برای دخالت در تصمیم گیری برای آینده غزه را بشدت محکوم و تصریح کرد: آینده غزه به دست مردم این منطقه و به واسطه دولت قانونی برآمده از آرا مردم آن یعنی حماس رقم خواهد خورد، و هر اقدام دولت امریکا در این رابطه محکوم به شکست است.

رئیس جمهور در ابتدای جلسه امروز همچنین به مناسبت ۱۵ جمادی الاول سالروز ولادت امام سجاد (ع) بنا بر برخی روایت‌ها، به بیان سیره عملی این امام همام پرداخت و تمسک به صحیفه سجادیه را در موفقیت امور بسیار موثر عنوان کرد.

پیش از سخنان امروز وزیر راه و شهرسازی از بهره‌برداری از دو طرح بزرگ متروی پرند و نهضت ملی مسکن در این منطقه با حضور رئیس جمهور خبر داد و گفت‌: با بهره‌برداری از این طرح‌ها روزانه تا ۱۴ هزار مسافر با متروی پرند جابه‌جا خواهند شد و ۴ هزار و ۳۸۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن نیز تحویل مردم خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین از رشد ترانزیتی کشور طی ۸ ماه گذشته به ۲۸.۵ درصد خبر داد و افزود: این رشد نشانگر اثرگذاری سفر‌های رئیس جمهور ومذاکرات دوجانبه با کشور‌های همسایه در میدان اقدام و عمل است.

 معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور نیز در گزارشی از توسعه بازار شرکت‌های دانش بنیان، از امضای ۲۱ قرارداد با فولاد مبارکه و ۵ قرار داد با شرکت ملی مس به ارزش ۸۶۰ میلیارد تومان و همچنین امضای ۲۱ قرارداد در بخش هوشمندسازی کشاورزی و زیست فناوری به ارزش ۸۰۰ میلیارد تومان خبر داد.

راه اندازی خط تولید کاتالیست نانو ساختار، خبر دیگر دکتر دهقانی فیروز آبادی در جلسه امروز بود که محصولی مهم وبا اهمیت در صنایع پالایش است و دستیابی به این تکنولوژی فرصت ۴۰ درصدی کاهش قیمت، و یک میلیارد دلاری ظرفیت صادرات برای کشور ایجاد کرده است.

وزیر اقتصاد و امور دارایی از کاهش مدت زمان رسیدگی به شکوائیه‌های مالیاتی خبر داد و افزود: پیرو دستورات مؤکد رئیس جمهور در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی، رویه‌های گذشته اصلاح و با اعمال نفوذ در رسیدگی به پرونده‌های مالیاتی مقابله شده و مدت زمان رسیدگی به شکوائیه‌های مالیاتی از ۴۰۰ روز به ۶۰ روز کاهش یافته است.

 رئیس سازمان انرژی اتمی نیز از آغاز تولید ۲۰ هزار مگاوات برق هسته‌ای خبر داد وگفت‌: تا پایان دولت به همت متخصصان صنعت هسته‌ای کشور دو نیروگاه جدید به مدار خواهد آمد.

کسب مجوز بین‌المللی مرجعیت ای. پی. سی. پی که هفته قبل با تلاش دو ساله سازمان ملی بهره وری در حوزه فنی و دیپلماسی اداری برای اولین بار به مدت چهار سال به جمهوری اسلامی ایران تعلق گرفت خبر رئیس سازمان اداری و استخدامی کشو در جلسه امروز بود. «ای. پی. سی. پی» نهاد صدور گواهینامه بین المللی متخصصین بهره‌وری است.

 وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز با اعلام افتتاح نخستین خط تولید اتوبوس برقی در شرکت ایران‌خودرو دیزل از پیوستن ایران به کشور‌های تولیدکننده خودروی برقی در جهان خبر داد و گفت: دستیابی به فناوری تولید وسایل حمل و نقل برقی دارای مزایای اقتصادی و زیست محیطی گسترده‌ای برای کشور خواهد داشت، به نحوی که صدهزار تاکسی برقی سالانه حداقل بیست و یک همت، چهار هزار اتوبوس برقی سالانه دو و نیم همت و دویست هزار موتور سیکلت سالانه پنج همت و در مجموع بیست و نه هزار میلیارد تومان برای دولت و کشور صرفه‌جویی مالی خواهد داشت و علاوه بر این نقش مهمی در بهداشت و سلامت جامعه، کاهش آلودگی هوا، رفع آسیب‌های زیست محیطی و بهبود کیفیت زندگی مردم ایفا خواهد کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز از رشد شرکت‌های فناور و دانش بنیان در بخش سلامت خبر داد و گفت‌: در دولت مردمی استفاده از ظرفیت شرکت‌های فناور و دانش بنیان در بخش سلامت رشد ۳۵ درصدی داشته است و تجهیز بسیاری از مراکز درمانی و بیمارستان‌ها توسط این شرکت‌ها صورت می‌گیرد. در حال حاضر هزار و سیصد و نود شرکت دانش بنیان و فناور در بخش سلامت فعالیت دارند، پانزده مرکز رشد و پانزده پارک علم و فناوری در یک سال اخیر در این زمینه فعال شده‌اند و ۴۰ درصد تجهیزات پیشرفته پزشکی و ۹۹ درصد دارو‌های مورد نیاز کشور به تولید داخلی رسیده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۱۰ آذر ۱۴۰۲
خودتون رو گول نزنید وبیخودی بیت المال رو حروم نکنید امسال کمتر از ۸درصد مشارکت خواهد بود قطعا
بورس بیشترین سهم رو در نارضایتی مردم دارد و باید زودتر ترمیم شود وتورم و فساد و شاسی سواران و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۰ آذر ۱۴۰۲
دولت با عدم تحقق وعدها؛ فشار به قشر کارمند و کارگر و کل جامعه ؛ گرفتن مالیات سر سام آور از ضعفا و گسترش فقر در توهم انتخابات پور شور نباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۱۰ آذر ۱۴۰۲
دیگه تموم ماجرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۷ ۱۰ آذر ۱۴۰۲
امسال با این گندی که تو و همکارانت و مجلس مخصوصا در مورد باز نشستگی گرانی. و به بار آوردی اگر ۵ درصد هم شرکت کنند کلامتان بندازید بالا البته همه دروغ پردازی صداو سیما را می دانیم
United States of America
ناشناس
۱۹:۰۰ ۱۲ آذر ۱۴۰۲
افغانستانی ها جبران کم کاری مردم را میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
دولت به دنبال رضایت مردم باسه فقط
بورس
فساد
اختلاس
افزایش پایه پولی
ارزش ریال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
شما که حتی اگه فقط ده نفرم رای بدن اعلام میکنید پرشور بود و ۸۰درصد شرکت کردن.دیگه چرا خودتونو اذیت میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
رای بی رای. ما رای نمیدیم و افتخار میکنم تا حالا یه بارم رای ندادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
خدمت مردم عزیز که برخی سایبری های دشمن توش میچرخن
سه راه دارید طبیعتا نظامو عوض کنید که طبیعتا نمیتونید با چارتا جوجه فکلی جلوی پنج تا کشور که محور مقاومته کاری کنید
راه دوم رای ندید و بخاطر رای نداده هی فحش بدید به نظام
راه سوم اینه از همین چارتا مسئول یکی از همش بدرد بخور ترباشه برداریم
حالا دیگه رای اگه ندید پس حق اعتراض ندارید چون کاری نکردید
Romania
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۰ آذر ۱۴۰۲
من متوجه نشدم سرنوشت داخلی کشور ما چه ربطی داره به چهار تا کشور عرب دیگه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۱۰ آذر ۱۴۰۲
همونطور که سرنوشت سوریه به سه تا کشور عربی و ایرانی مربوط بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
پس بگو همه رو بذارن کاندید بشن حتی کمونیستا
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۹:۰۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
دنبال پرشوری یاپرشراره؟
خخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۹:۰۳ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
بچه هادنبال پرشوره بهش بخندید
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۸:۵۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
چه جالب دنبال انتخابات پرشوره""
خیلی روداری""
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ""
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
وقتی هیچ وعده ای محقق نمی شود به چه چیزی رأی بدهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
اینی که دوستان خودتونو یکی یکی از قطار پیاده می کنید اصلا بنفع شماها نیست!
اقای پزشکیان تا دو مورد انتقاد کرد رد صلاحیت شد؟؟!
پس چی انتظاردارید هرکاری بکنید کسی جیکش درنیاد ؟!! اگردرامد اخراج و انگ ضد انقلابی و خارجی و غربگدا و اشوبطلب ؟؟؟
بعد این پدیده اسمش چیه؟!

دولتی که بعد دوسال صدارت کل معیشت مردمو برده رو هوا باید جوابگو باشه به کی به مجلس نه اینکه نمایندگان مخالفو رد صلاحیت بکنه
دوروز دنیا ارزش این کارها را نداره !
France
ناشناس
۱۸:۴۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
دولت‌توبا‌نک‌ماده‌قبول‌شد‌اونم‌با ارفاق‌و سفارش‌آقا معلمت‌
و تو این‌دوسال‌ کاری‌ کردین‌که‌مغول‌وتاتاربامانکرد.ازچی‌
داری‌حرف‌میزنی‌اَفَندی؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
کارمندان دستگاه‌های محروم که مانند بنده با مدرک فوق لیسانس یک چندم سیکل اداره برخودار دریافتی نداریم و از سهام عدالت نیز محرومیم قطعا در انتخابات شرکت نخواهیم
کرد.

تنها شرط ما برای شرکت در انتخابات منطبق بر شرع مقدس اسلام یعنی عدالت و برقراری آن و حذف قانون ظالمانه افزایش سنوات خدمت از 30 به 35 سال است

دولت و مجلس اقلیت باید بدانند هدف اولیه ایجاد انقلاب و بر قراری نظام اسلامی

برقراري عدالت، شایسته سالاری، حذف رانتخواری و ویژه خواری و حذف حقوق های نجومی اقلیت مرفه بی درد دنا پلاسی و حذف حقوق نجومی دستگاه های برخوردار نا کارآمد و پر مصرف بوده
و همچنین برپایی انتخابات رقابتی، حداکثری زا شرکت عامه ملت بود و نه انحصاری و غیر رقابتی و شبه انتصاباتی با شرکت اقلیت برخودار
Germany
ناشناس
۱۷:۳۲ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
هماهنگی با ارتش چین برای تقویت هژمونی فارسی ، اتحاد با چین ، اخاذی انگلیسی را دفع می کند . چین به ایران نیاز دارد و ایران نیز به چین برای دفاع از آسیا نیاز دارد . کل جهان چندین اتحاد دارد . و اتحاد آسیا به ایران حق کنترل بهتر را خواهد داد
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۹:۱۳ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
تازه یه خبرخوب :
میگن پولای ایران آزادشده
آزادآزادخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
ده میلیون افغانی چشم بادامی هم که وارد ایران کردن به زودی کل ایران چشم بادامی میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۰ آذر ۱۴۰۲
نیازمندی چین به ایران ساده لوحانه ترین حرفی بود که میتونستی بزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
با کاری که مجلس انجام داد یعنی باز نشستگی با سابقه ۳۵ سال مردم را کلا از مجلس بدبین کرد ودیگر اعتمادی به این افراد که کاندید می شوند نیست .وحقا رای دادن به چین افرادی که به ملت ظلم می کنن جایز نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
گل گفتی مجلس رانتخوار فاسد که انواع رانتهای کثیف را برای خود قائل شدند از رانت دناپلاس، تا رانت فیدیلتی و رانت های رنگارنگ دیگر و تا حقوق فوق نجومیشان


با تبدیل سنوات از 30 به 35 بدترین خیانت را به انقلاب، نظام و میزان مشارکت ملت در انتخابات نمودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
برا همه چی ملت تصمیم گرفتید ، برید به خودتون هم رای بدید
مگه غیر از کسانی که به نوعی از خزانه استفاده میکنن و سیر هستن ،مردم عادی هم در انتخابات شرکت میکنن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
صادق اسماعیلی
۱۷:۱۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
این دفعه کوتاه بیا.دیگه آیا کسی هست بیاد رای بده مردم دارن کمرشون می‌شکنه از تورم و بدبختی‌وکرانی‌کجا کارین هنوز انتظار رای دادن هم دارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
حتما رای میدن . چرا رای ندن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
رای مردم وصل به اقتصاد وسفره مردم است دولت محتر م باید کوشش کند تا اقتصاد مردم را تقویت کند تا حال رفتن به پای صندوق رای را داشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
خدایا خودت درسش کن دیگه از دست هیچ کس هیچ کاری برنمی اید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
شرکت در انتخابات وظیفه ملی‌وهمگانی‌است‌ چراکه‌دشمن‌درصددهجمه‌تبلیغاتی‌است وبااین‌شیوه‌قصدتحریم انتخابات ‌‌ازسوی‌مردم‌رادارددرسته‌که‌د رکشورمشکلات اقتصادی ‌‌وجودداردولی‌این نبایدمزیدبرعلت شودوبهانه شود برای شرکت نکردن در انتخابات ‌‌‌‌ دولت هم‌بایدباتوجه به نیاز ها وخواسته‌مردم اطمینان ‌‌‌‌دهد ‌‌‌وباتشکیل کارگروه ویژه مشکلات اقتصادی ‌‌‌‌‌‌‌‌رامرتفع کندومردم‌درزمینه انتخابات بایدبه‌وظیفه‌خودعمل‌کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
شرکت نکردن مردم به دلیل دریافت شاسی بلند و حقوق نامتعارف و .... است که اینها ربطی به دشمن ندارد. مگر اینکه خود نمایندگان را دشمن فرض کنیم !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
مگه مجلس به وظایفش عمل. کرده کشورپرشده از مهاجران افغانی گرانی فقرمسکن اعتیادبیدادمیکنه چطوری رای بدیم اخه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
دیدن این همه کامنت قهرامیز ادمو دچار افسردگی میکنه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
چطور ممکنه کسی که ۸ سال نماینده مجلس هستش به علت اینکه اسلام ،ولی فقیه و... قبول نداره رد صلاحیت بشه؟لطفا پیگیر باشید این موضوع برای ملت روشن بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
آن هم با اکثر مردم ناراضی و سرکوب شده و سانسور شده و ترور شخصیت شده و قحطی زده در اثر گرانی و نرخ تورم های بیداد کننده و بدون حرث و نسل و محیط زیست و نیازهای ابتدایی زندگی و در قعر دره وحشتناک فقر و فساد و تبعیض و ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
اگه بهم ماشین میدید رأی میدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
شاسی بلند !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
اگه رقیب های قوی و مردمی را مانند انتخابات ریاست جمهوری شما حذف کنند انتخابات آنقد از رونق خواهد افتاد که از تعچب.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
کدوم انتخابات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
خدایا چی میشد مسئولان ما بجای مرد شعار مرد عمل بودند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
معنی پرشور رو هم فهمیدیم!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
یک بار وعده های رو که دادی فقط مرور کن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
قطعا با این رد صلاحیت ها خیلی پرشور خواهد شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
ارتباطی به رد صلاحیت نداره.
مشکل در عملکرد مجلس و دولت است.
برای مردم تایید یا رد صلاحیت هیچ اهمیتی ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
حقوق بازنشستگان را همسان‌سازی نکردی انتظار داری رأی هم بدیم،این حرف دل کلیه بازنشستگان است
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۴:۴۷ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
گرانی های ناشی از پیروی از سیاست های استعماری صندوق بین المللی پول دیگر نای رفتن به سر صندوق رای را نگذاشته است بالا رفتن سن بازنشستگی هم رویش این دفعه هم رای بدهیم یقینا نفس کشیدن را هم روی قبض اب و برق اضافه خواهید کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
دولت به دنبال عدالت در پرداختها باشد
دولت به دنبال افزایش حقوق متناسب باتورم باشد
دنبال به دنبال بازگردان آسایش به زندگی مردم باشد وب وعده های انتخاباتیش عمل کند.
مردم رابازور نمیتوان سر صندوق برد هرچند رای دادن و ندادن مردم واسه شما مهم نیست
Singapore
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
"دولت به‌دنبال انتخاباتی پرشور، رقابتی، سالم و امن است"

بشین تا بیایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
شوری زیاد برای سلامتی مضر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
آقای رئیسی ،سهامداران حقیقی که حدود ۳۰ نفر میلیون هستند ، به هیچ وجه رای نخواهد داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
جناب رئیسی عزیز، یا جنابعالی فراموش کردید که وعده داده بودید که اگر رئیس جمهور شدید ، بورس را یک ماهه درست خواهید کرد و یا مردم اشتباه شنیدند و یا اینکه دروغ گفتید . قضاوت با خود جنابعالی باشه ولی مطمئن باشید که با این وضعیت بورس که پرتفوی سهامداران ضرر و زیان ۸۰ درصدی را نشان میده و همچنین کوچکتر شدن سفره های مردم ، کسی پای صندوق‌های رای حاضر نخواهند شد. این خط و این نشان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
الان دوره خوبمونه .
بذار بنزین رو بندازن رو کارت ملی ، اونوقت به تورم های سنوات گذشته میگیم نوسان!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
آره مردم هم پر شور شرکت میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس^%&
۱۴:۳۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
هنوز وعده های انتخاباتی رو مردم فراموش نکردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
باشه حتما
آخرین اخبار