افزایش ظرفیت واحد ایران خودرو به ۱۰۰ هزار دستگاه در سال

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : مهمترین بخش تفاهم‌نامه‌ای که اخیرا برای ایران خودرو کرمانشاه به امضا رسیده، افزایش ظرفیت این واحد به ۱۰۰ هزار دستگاه در سال است تا مصوبه سفر مقام معظم رهبری به طول کامل محقق شود.

محسن دارابی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به تفاهم‌نامه سه جانبه‌ای که اخیرا منعقد شده، گفت : قرار است ظرفیت این واحد تا ۱۰۰ هزار دستگاه در سال برسد که خوشبختانه مورد موافقت ایران خودرو کشور قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بعد از امضای این تفاهم نامه، گام بعدی این است که منابع مالی مورد نیاز برای افزایش ظرفیت کارخانه خودروسازی کرمانشاه تامین شود.

مدیرکل صمت کرمانشاه منابع مالی مورد نیاز برای افزایش ظرفیت خودروسازی کرمانشاه را به نرخ امروز بالغ بر شش هزار میلیارد تومان برآورد کرد که رقم قابل توجهی است و یادآور شد: برای تامین این میزان از منابع مالی باید سندیکایی از بانک‌ها تشکیل شود تا بتوان این سرمایه مورد نیاز را تامین کرد.

دارابی با بیان اینکه افزایش ظرفیت خودروسازی کرمانشاه اشتغال این مجموعه را به میزان زیادی افزایش خواهد داد، تاکید کرد: در حال حاضر بالغ بر ۵۰۰ نفر در خودروسازی کرمانشاه مشغول به کار هستند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.