هوای قم با کاهش دما و افزایش آلاینده های جوی همراه خواهد بود

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قم گفت: هوای این استان تا یکشنبه هفته آینده (۱۲ آذرماه) با کاهش نسبی دما، وزش باد به نسبت شدید، غبار صبحگاهی و افزایش آلاینده های جوی همراه خواهد بود.

سعید اسماعیلی  گفت: امروز و فردا آسمان استان، صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و غبار صبحگاهی است و در این ۲ روز کاهش دید افقی نیز وجود دارد.

کمینه و بیشینه هوای استان قم در روز چهارشنبه به گفته این کارشناس هواشناسی به ترتیب هفت و ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قم بیان کرد: کمینه چهار درجه سانتیگراد و بیشینه ۲۲ درجه سانتیگراد نیز برای هوای روز پنجشنبه این استان پیش بینی شده است.

اسماعیلی تصریح کرد: هوای روز جمعه استان قم نیز صاف تا قسمتی ابری، غبار صبحگاهی و در برخی ساعات وزش باد پیش بینی شده است که سرعت وزش باد به ۵۰ کیلومتر بر ساعت می رسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قم کمینه و بیشینه هوای روز جمعه(۱۰ آذرماه) این استان را به ترتیب پنج و ۲۱ درجه سانتیگراد اعلام کرد.

اسماعیلی عنوان کرد: روزهای اول هفته آینده نیز هوایی صاف و گاهی همراه با وزش باد به نسبت شدید و غبار صبحگاهی را شاهد هستیم.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قم تاکید کرد که در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده غبار صبحگاهی، افزایش آلاینده ها و پایداری جو در هوای استان قم را در پیش رو داریم.

کارشناس مسئول اداره کل هواشناسی استان قم کمینه پنج درجه سانتیگراد و بیشینه ۲۲ درجه سانتیگراد را برای هوای روز شنبه استان قم عنوان و بیان کرد: کمینه و بیشینه در روز یکشنبه هفته آینده نیز چهار و ۲۲ درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار