۳۴ هزار دستگاه ادوات کشاورزی در کرمانشاه سوخت دریافت می‌کنند

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت : براساس دستورالعمل‌های‌ ستادی و ملی، ادوات کشاورزی که پلاک‌گذاری شده باشند مجاز به دریافت سوخت هستند.

پیمان بهرامی، سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه در خصوص توزیع سوخت ادوات کشاورزی، گفت : براساس دستورالعمل‌های‌ ستادی و ملی، ادوات کشاورزی که پلاک‌گذاری شده باشند مجاز به دریافت سوخت هستند.

وی با اشاره به وجود ۳۴ هزار دستگاه ادوات کشاورزی پلا‌ک‌گذاری شده در استان، گفت: پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی در راستای جلوگیری از عرصه خارج از شبکه و بهینه‌سازی توزیع فرآورده‌های مورد نیاز بخش کشاورزی است.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه ادامه داد: طبق ارتباطاتی که با دستگاه‌ها مربوطه از جمله جهاد کشاورزی داریم با توجه به سطح زیرکشت و میزان فعالیت بخش کشاورزی برای موارد کاشت، داشت برداشت؛ برآورد‌هایی صورت می‌گیرد و سهمیه فصلی روی کارت‌های الکترونیکی شارژ می‌شود که کشاورزان با مراجعه به مرکز توزیع نفت‌گاز تعاونی‌های روستایی از سهمیه خود با نرخ مصوب استفاده می‌کنند. 

وی با توجه به آغاز فصول سرد سال در خصوص سوخت نیروگاه‌ها، گفت: ذخیره‌سازی سوخت غالب نیروگاه‌های استان به صورت کامل انجام شده و از بایت ذخیره‌سازی در نیروگاه‌های مشکلی وجود ندارند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.