اجرای طرح ارتقا ایمنی پدران موتورسوار در زاهدان

مدیر صندوق تأمین خسارت‌های بدنی استان سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با سراسر کشور طرح ارتقاء ایمنی پدران موتورسوار در مدرسه امام خمینی (ره) شهرستان زاهدان برگزار شد.

 به مناسبت هفته بیمه و نواخته شدن زنگ بیمه در مدارس تعداد ۱۰۰ عدد کلاه ایمنی استاندارد به پدران موتورسیکلت سواری که دارای فرزند دانش آموز و همچنین گواهینامه و بیمه نامه شخص ثالث بودند توزیع شد.

این طرح به همت صندوق تأمین خسارت‌های بدنی و با همکاری وزارت  آموزش و پرورش، پلیس راهور و بیمه مرکزی در مدارس سراسر کشور اجرایی شد.

شهریاری مدیر صندوق تأمین خسارت‌های بدنی استان سیستان و بلوچستان نیز با اشاره به اجرای برنامه ارتقا ایمنی پدران موتورسوار در مدرسه امام خمینی (ره) شهرستان زاهدان افزود: استان سیستان و بلوچستان در ۸ ماهه نخست سال جاری یکی از بالاترین آمارهای زیان دیدگان فوتی حوادث و سوانح رانندگی را در سطح کشور به خود اختصاص داده است. و درصد قابل توجهی از این فوتی ها را راکبین و ترک نشینان موتور سیکلت ها تشکیل داده است.

وی افزود: صندوق تأمین خسارت‌های بدنی استان به مناسبت هفته بیمه و در  راستای ترغیب رانندگان فاقد بیمه به اخذ بیمه نامه شخص ثالث و همچنین پیشگیری از زیان های ناشی از حوادث ترافیکی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و همچنین پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت همزمان با سراسر کشور طرح ملی ارتقا ایمنی پدران موتورسیکلت سوار را برگزار نمود.

ایشان افزود: در این طرح تعداد ۱۰۰ عدد کلاه ایمنی به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون ریال در بین پدران موتورسیکلت سواری که دارای فرزند دانش آموز و همچنین گواهینامه و بیمه نامه هستند توزیع شد.

وی در پایان افزود: امیدواریم این عزیزان با استفاده از کلاه ایمنی و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از بروز حوادث تلخ برای خودشان و دیگران جلوگیری کنند و سایه پرمهرشان بر سر فرزندانشان مستدام باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار