گشایش نمایشگاه صنعت ساختمان در قزوین

نمایشگاه صنعت ساختمان در استان گشایش یافت و تا هفتم آذرماه برای بازدید عموم دایر است.

نمایشگاه صنعت ساختمان از ۷ تا ۱۰ آذر ماه به مدت ۴ روز از ساعت  ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین واقع در بلوار نوروزیان جنب صدا و سیما برپا شده است.

بیش از ۴۰ واحد تولیدی و بازرگانی محصولات خود در زمینه بلوک‌های سبک و عایق، چسب‌های ساختمانی، افزودنی‌های بتن، عایق ها، دکوراسیون داخلی، آجرنسوز نما، سیستم‌های هوشمند ebms، شیرآلات ساختمانی و بهداشتی، تجهیزات و سیستم خانه هوشمند، ملزومات روشنایی، متریال ساخت و ساز خشک، سقف کشسان، بتن آماده و قطعات پیش ساخته بتنی، در معرض دید و فروش قرار داده اند.  

همچنین در غرفه‌های این نمایشگاه کالا‌های مرتبط با صنعت ساختمان از جمله جاروی مرکزی، درب ضدسرقت، درب داخلی و لابی، پنجره دو جداره، تجهیزات خاکبرداری، انواع مصالح ساختمانی، انواع آهن آلات و راه سازی، میلگرد بستر، بلوک عرضه شده است.

صنایع شیمیایی ساختمان و مواد افزودنی بتن. عایق‌های حرارتی. صنایع بتنی. اندودهایسیستم هلی جامع اعلام حریق. اریاک. دیولرهلی غیررسلزه ای. بلوک درب و پنجره دو جداره. بلوک و پانل مسلح سبک اتوکلاو شده و ملات خشک شده.  انواع آسانسور و پله اسپیرال، باکس کنسول و پیچ، میلگرد، تیراهن، پروفیل و ورق آهنی، سیمان، گچ، ماسه و سفال، شیرالات، جاروی مرکزی، دیوار بتنی پایه فنداسیون و روشنایی هم در نمایشگاه عرضه شده است.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.