تاکید بر لزوم هم افزایی برای روان سازی ترافیک شهر تبریز

استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم هم افزایی برای روان سازی ترافیک شهر تبریز تاکید کرد و گفت: باید تدابیری اندیشید که گلایه و نارضایتی مردم از ترافیک سنگین تبریز برطرف شود.

عابدین خرم امروز در جلسه شورای شورای هماهنگی ترافیک شهر‌های استان، تسریع در افزایش و به روزسازی دوربین‌های ثبت تخلفات، تامین تجهیزات مورد نیاز پلیس راهور، بازنگری و اصلاح ورودی و خروجی ها، ارتقاء فرهنگ رانندگی و اجرای طرح‌های ترافیکی مناسب را برای بهبود وضعیت ترافیک شهر تبریز ضروری دانست.

رئیس پلیس راهور استان هم گفت: در تصادفات درون شهری ۸ ماهه امسال در آذربایجان شرقی ۱۶۸ نفر جان باخته اند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۱ درصد افزایش نشان می‌دهد.

سرهنگ قنبرزاده با بیان اینکه ۴۲ درصد از جان باختگان سوانح درون شهری استان در ۸ ماه گذشته عابران پیاده بودند افزود: ۴۲ درصد از فوتی‌های ناشی از تصادفات در شهر‌ها در این مدت سر صحنه، ۵۲ درصد در بیمارستان‌ها و ۶ درصد حین انتقال به مراکز درمانی جان خود را از دست داده اند.

وی عدم توجه به جلو با ۳۹ درصد را بیشترین علت تامه تصادفات منجر به فوت در شهر‌های استان در ۸ ماه امسال اعلام کرد و گفت: میزان تخلفات حادثه ساز درون شهری استان در این مدت به بیش از ۳۴ هزار و ۷۰۰ مورد رسید که در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته ۲۸۲ درصد افزایش داشته است.

در این نشست بر اتخاذ تمهیدات اساسی و فوری برای تامین زیرساخت‌های لازم و ارائه و اجرای راهکار‌های علمی به منظور رفع گره‌های ترافیکی این شهر تاکید شد.

برچسب ها: بروز تصادفات ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار