تعهد اشتغالزایی برای بیش از یک‌هزار و ۴۱۶ نفر در شهرستان بهار

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بهار گفت: تعهد اشتغالزایی برای یک‌هزار و ۴۱۶ نفر معادل ۸۷ درصد محقق شده است.

شفیعی در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری گفت: سهمیه اشتغال شهرستان بهار در سال جاری یک‌هزار و ۶۱۹ نفر بوده که طی هشت ماهه گذشته، تعهد اشتغالزایی برای یک‌هزار و ۴۱۶ نفر معادل ۸۷ درصد محقق شده است.

او گفت: بر اساس آمار میزان تحقق تعهد اشتغال نسبت به مشابه سال گذشته از رشد ۴.۵ برابری برخودار بوده که تلاش تمام دستگاه‌های متولی و ادارات شهرستان در این رابطه قابل تقدیر است.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بهار گفت: خوشبختانه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی نیز توسط بانک‌های عامل با وجود تنگنا‌های مختلف مطلوب و قابل قبول بوده است.

شفیعی در ادامه با مهم ارزیابی کردن کمیت و کیفیت تحقق تعهد اشتغال گفت: بسیج سازندگی به عنوان پایه اشتغال و سازندگی توجه خوبی به مقوله اشتغال دارد و معمولا فعالیت‌ها را به سمتی سوق می‌دهد که با کمترین تسهیلات بالاترین اشتغال ایجاد شود.

اوبا بیان اینکه غیر از این نسخه‌ای موفق برای اشتغال نمی‌توانیم بپیچیم که این‌گونه مشکل اشتغال را رفع کند گفت: دستگاه‌ها و اداراتی که در تعهد اشتغال عقب هستند باید با تلاش مضاعف تا مدت باقی مانده نسبت به تحقق تعهد خود اقدام کنند.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بهار در پایان از تشکیل قرارگاه نظارت شهرستان خبر داد و گفت: کمیته فنی نیز در اوایل سال در شهرستان راه‌اندازی شده که با تشکیل این کمیته تمام تسهیلات به سمتی که تعریف شده بود، هدایت شده است.

برچسب ها: اشتغالزایی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.