درخواست دادستان شهریار از شهروندان؛

تخلف در ادارات، فساد و نابسامانی را گزارش کنید

دادستان شهریار از دعوت شهروندان این شهرستان جهت اعلام گزارش تخلفات به منظور پیشگیری از فساد اداری، نابسامانی‌های اجتماعی و مشکلات شهری در این حوزه خبر داد.

مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار ضمن دعوت شهروندان شهرستان جهت اعلام گزارش تخلفات به منظور پیشگیری از فساد اداری، نابسامانی‌های اجتماعی و مشکلات شهری در حوزه شهرستان شهریارخبرداد و گفت: از آنجا که اعتماد مردم به سلامت کارگزاران نظام و سلامت محیط اداری یکی از ارکان بسیارمهم دستگاه‌های حاکمیتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشد به همین منظور ارزیابی و سنجش عملکرد فرد یا سازمان در حوزه شهرستان و از آنجایی که نقش شهروندان در ارائه گزارش تخلفات مهم تلقی می‌شود از کلیه شهروندان محترم شهرستان شهریار دعوت می‌شود که در صورت مشاهده هر گونه تخلف در ادارات، فساد و نابسامانی در مدیریت داخلی که منتهی به تضییع حقوق شهروندان می‌شود همراه با مستندات مربوطه به صورت محرمانه به دادسرای شهرستان شهریار گزارش دهند تا ضمن بررسی صحت و سقم گزارشات، اقدامات لازم در این خصوص صورت پذیرد.

محمدی افزود:مبارزه با فساد از جمله اولویت‌های مهم دستگاه قضایی می‌باشد که در این خصوص اقدامات قاطعانه همواره صورت می‌گیرد. پایان خبر

برچسب ها: فساد ، تخلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار