صدور مجوز ساخت درمانگاه تخصصی در ملایر

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان از محوز ساخت درمانگاه تخصصی بیمارستان تامین اجتماعی دکتر غرضی ملایر خبر داد.

حسن عروتی‌موفق در مراسم تکریم و معارفه رئیس بیمارستان تأمین اجتماعی دکتر غرضی ملایر گفت: تا پایان سال عملیات اجرایی درمانگاه تخصصی این بیمارستان آغاز می‌شود.

اوبا اشاره به در دست اجرا بودن ۲ طرح عمرانی بزرگ جدید در بیمارستان دکتر غرضی ملایر، افزود: مجوز ساخت بخش دیالیز این بیمارستان اخذ شده و پیگیری‌هایی برای ساخت و آغاز عملیات اجرایی آن انجام شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان و بیماران در بیمارستان دکتر غرضی با حضور پزشکان پر تلاش کادر پرستاری و کادر پشتیبانی پیگیر را دارای روندی پرشتاب و گسترده دانست.

عروتی‌موفق، ضریب اشغال تخت بیمارستان دکتر غرضی ملایر از ابتدای امسال را ۸۶ درصد عنوان و تأکید کرد: این بیمارستان بیشترین آمار ضریب اشغال تخت در بین بیمارستان‌های استان را دارد.

او با بیان اینکه اقبال مردم برای مراجعه به بیمارستان دکتر غرضی بسیار بالا است، گفت: از ابتدای امسال ۲۳۰ هزار نفر به این بیمارستان مراجعه کردند و ۱۴۰ هزار نفر به داروخانه و ۳۵ هزار نفر به بخش آزمایشگاهی مراجعه داشتند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه این بیمارستان درجه یک در بین ۲۱ بیمارستان استان رتبه دوم را کسب کرد، تصریح کرد: دفتر پرستاری این بیمارستان که در هشت سال گذشته رتبه ۵۴ از ۷۲ بیمارستان سازمان تامین اجتماعی در کشور را داشت، سال گذشته جزو چهار دفتر برتر کشور معرفی شد.

در این مراسم از زحمات بیش از ۹ سال محمدرضا توکلی قدردانی و جواد شمشیری به عنوان رئیس جدید بیمارستان تأمین اجتماعی ملایر معرفی شد.

برچسب ها: درمانگاه ، بیمارستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.