کشف بیش از ۲۶ میلیارد کالای قاچاق در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۲۶۸ میلیارد و ۷۱۸ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در اجرای طرح ۳ روزه در گیلان خبر داد.

سردار "عزیزاله ملکی" با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با مجرمان و برهم زنندگان امنیت اقتصادی، پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور عنوان کرد و اظهارداشت: فعالیت اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری می‌شود.

وی در ادامه گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، طرح ۳ روزه را در سطح استان گیلان اجرا کردند.
فرمانده انتظامی استان گیلان افزود: در این مدت یک دستگاه خودرو لامبورگینی، ۳ دستگاه موتورسیکلت، ۷ هزار و ۷۵۲ قلم دارو، ۸۳۵ کیلوگرم غذای حیوانات، ۱۰۲ هزار و ۴۲۴ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، ۹۵ هزار و ۸۰۴ قلم لوازم تحریر، بیش از ۸۰ تن چوب، ۱۰ هزار و ۴۶۰ دستگاه لوازم خانگی، ۸ هزار و ۴۰۷ قوطی نوشیدنی انرژی‌زا، ۵ هزار و ۲۰ نخ سیگار، ۸۰ پاکت توتون، ۱۰۰ عدد لوازم جانبی موبایل، ۴۹ قطعه لوازم یدکی، ۲۱ حلقه لاستیک و ۱۸ رأس دام قاچاق کشف شد.
این مقام ارشد انتظامی از دستگیری و معرفی ۱۰۰ متهم این پرونده‌ها برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی و توقیف ۵۲ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق خبر داد و بیان داشت: کارشناسان ارز تقریبی این کشفیات را بیش از ۲۶۸ میلیارد و ۷۱۸ میلیون ریال برآورد کردند.
سردار ملکی در پایان بیان داشت: مجموعه انتظامی با فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان و کسانی که با وارد کردن کالا‌های بی‌کیفیت و قاچاق، سلامتی مردم و امنیت اقتصادی جامعه را به خطر می‌اندازند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

برچسب ها: قاچاق ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.