همایش فرشتگان آسمانی سلامت در زاهدان

همایش فرشتگان آسمانی سلامت یادواره سردار شهید کفاش در محل پردیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شد.

 در این همایش سردار فقیری معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا مدافع سلامت به نقش مهم بسیج و بسیجیان در عرصه‌های گوناگون اشاره کرد و گفت: اهداف و ماموریت‌های بسیج در طول دوران انقلاب اسلامی با محوریت مردم و برای مردم بوده است.
وی افزود: بسیج در دفاع مقدس که حافظ مرز‌ها و کیان اسلامی بود در شرایط سخت کرونا نیز توانست با سرافرازی و شجاعت بر بیماری منحوس کرونا غلبه کرده که در این راه تعداد زیادی از مدافعین سلامت با نثار جان خود ایثار کردند.

همچنین در این مراسم عباسی معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به همه گیری بیماری کرونا در سال‌های اخیر گفت: در شرایط سخت تحریم‌ها تنها عامل موثری که سبب شد تا بتوانیم بهتر از دیگر کشور‌ها در برابر بیماری مهلک کرونا مقابله کنیم حضور موثر بسیجیان و مدافعین سلامت بود.
وی افزود: یکی از مدافعین سلامت و ایثارگر سردار شهید غلامعلی کفاش بود که قبل از کرونا با همت وی حدود ۵۸ بیمارستان صحرایی در اقصی نقاط استان خدمات پزشکی به مردم ارائه دادند.

دکتر محمد هادی عباسی افزود: تفکر بسیجی و روحیه جهادی که در انقلاب اسلامی ایران وجود داشت با تحقق مفاهیم انسانی همچون ایثار، از خود گذشتگی و مسئولیت پذیری باعث شد که عملکرد بسیار خوبی در بحران کرونا نسبت به کشور‌های پیشرفته دنیا داشته باشیم
در این مراسم از خانواده شهدا مدافع سلامت قدردانی شد.

برچسب ها: هفته بسیج ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار