بارش پراکنده باران در استان بوشهر

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از اواخر وقت امروز تا ظهر فردا با افزایش پوشش ابر در بخش‌های شمالی و مرکزی استان، احتمال وقوع بارش پراکنده باران، گاهی همراه با رعدوبرق دور از انتظار نیست.  

محمدرضا انصاری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به بررسی نقشه‌های هواشناسی، به تدریج از اوایل وقت فردا سرعت وزش باد‌های شمالی روی دریا افزایش می‌یابد و با تداوم وزش آن تا پایان هفته، خلیج فارس در اغلب ساعات مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

وی آسمان را صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، در برخی ساعات وزش باد، از اواخر وقت افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده باران در مناطق شمالی و مرکزی استان و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی کرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر جهت وزش باد را غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی ۳۴ کیلومتر در ساعت و از بامداد فردا به تدریج شمال غربی با سرعت ۱۲ تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش بینی کرد.

وی بیان کرد: ارتفاع موج دریا را ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و از بامداد فردا بتدریج ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر و عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۴۰، مد اول ساعت ۰۸:۳۰، جزر دوم ساعت ۱۲:۴۵ و مد دوم ساعت ۱۹:۳۰ خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.