برگزاری همایش رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در تبریز

به مناسبت هفته بسیج همایش رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در مسجد طوبی تبریز برگزار شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا در همایش رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین گفت: مردان روز‌های سخت شما هستید که بی توقع با نهایت اقتدار در قافله سالار انقلاب اسلامی حرکت کردید و با عنایت پروردگار نسبت به حراست از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب وفا دارید و همچنان انجام وظیفه می‌کنید.

 سردار بابازاده خاطرنشان کرد: حضور شما در هر زمان و هر موقعیت یک مفهوم دارد وقتی در کنار هم جمع می شویم و تاریخ دوران ارزشمند پیروزی انقلاب و دفاع مقدس را مرور می‌کنیم می‌بینیم مردان سخت کوش متحمل زحمات زیادی شدند.

وی افزود: رزمندگان بزرگ ما سینه سپر کردن تا از آرمان‌های انقلاب ، اسلام و دستاورد‌های آن پاسداری کنند .

آقای رضایی مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی هم بسیج را یاد آور رشادت و ایثارگری‌های رزمندگان و تفکر عظیم و ارزشمندامام خمینی (ره) دانست و گفت: به محض پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌ها علیه آن آغاز شد به دلیل اینکه همه دنیا عظمت انقلاب اسلامی را به چشم دیدند و دانستند انقلاب اسلامی با همه انقلاب‌های دنیا تفاوت دارد.

وی با بیان اینکه اندیشمندان مقالات مختلفی در آن زمان نوشتند که آینده دنیا در دست انقلاب اسلامی خواهد بود و مقاومت‌هایی که در مقابل نظام جهانی خواهد داشت به دست همین انقلاب خواهد بود گفت: تفکر شهید همدانی عزیز ما در جنگ سوریه با داعش همان تفکر بسیجی بود و می‌گفت دفاع باید در دست مردم سوریه باشد این همان تفکر بسیجی است و این اتفاقات نشان داد این تفکر هر جا ساری و جاری شود قطعاپیروز میدان خواهد بود.

آقای رضایی خاطرنشان کرد: زمانی که استکبار با تحمیل جنگ هشت ساله فرصتی برای خود خرید تا آنالیز کند که چگونه باید با انقلاب مقابله کند راز مقاومت مردمی را در همین فرهنگ دفاع بسیج دید لذا به این نتیجه رسید باید با این فرهنگ و تفکر بجنگد در حالی که همیشه شکست خورده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.