پیست اسکی کوهرنگ آماده میزبانی ورزشکاران خواهد شد

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: زمستان امسال پیست اسکی کوهرنگ آماده میزبانی از اسکی بازان و گردشگران خواهد شد.

محمود سلیمی در نشست بررسی مشکلات پیست اسکی شهرستان کوهرنگ در فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: این شهرستان با ویژگی‌ها و پتانسیل‌های خاص خدادادی برای تفریحات زمستانی از جمله اسکی ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد.

وی افزود: از محل اعتبارات سفر اول ریاست جمهور به استان در سند توسعه شهرستان کوهرنگ مبلغ ۱۱ میلیارد تومان مصوب شده که پیگیر تخصیص آن هستیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: توسعه و تعمیر پیست اسکی کوهرنگ در دستور کار این اداره کل قرار گرفته و در زمستان امسال آماده پذیرایی از ورزشکاران و گردشگران خواهد بود.


بیشتر بخوانید


سلیمی عنوان کرد: با پیگیری‌های انجام شده و مساعدت مجری احداث سالن ۱۲۰۰ نفره شهرستان کوهرنگ اداره کل راه و شهرسازی استان، این سالن در دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است این نشست با حضور محمود سلیمی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، شهباز اکبری فرماندار، محمد کریمی رئیس اداره ورزش و جوانان کوهرنگ و جمعی از مسئولین در فرمانداری شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.