طرح ارجاع الکترونیکی در شهرستان البرز اجرا می‌شود

فرماندار البرز گفت: طرح ارجاع الکترونیکی با هدف بهبود ارائه خدمات درمانی به مردم به زودی در شهرستان البرز اجرا می شود.

مصطفی غفوری فرماندار البرز در جلسه شورای اداری شهرستان که با محوریت تشریح برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع الکترونیک و روند اجرایی شدن آن در سطح شهرستان برگزار شد، گفت: تحت پوشش قرار دادن بیش از ۵ میلیون نفر در بیمه سلامت و ارائه خدمات به ۵ دهک جامعه نشان دهنده اهمیت ارتقای عدالت عمومی در دولت سیزدهم است.

غفوری افزود: همچنین طرح ارجاع الکترونیکی که به زودی در شهرستان البرز نیز اجرا خواهد شد یکی از اقدامات راهبردی در حوزه بهبود ارائه خدمات درمانی به مردم است.

وی یادآور شد: مطالبه اصلی و به حق مردم شهرستان، با جمعیت قابل توجه، بحث تامین سرانه‌های عمومی به ویژه در حوزه بهداشت و درمان است که با توجه به زیرساخت‌های موجود می‌توان با تجهیز و ارتقاء کیفی ساختار‌های موجود، بسیاری از این کاستی‌ها را جبران کرد.

غفوری بیان کرد: مطالبه مردم در خصوص مهرگان باید به طور جد مورد پیگیری همه دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌های درمانی قرار گیرد چرا که عقب افتادگی تامین زیرساخت‌های درمانی و جابه‌جایی جمعیتی که از مرکز استان، با امکانات مطلوب، به سمت مهرگان اتفاق افتاده، این موضوعات را تشدید کرده است.

وی ضمن تاکید بر ارتقای کیفی ظرفیت‌های درمانی شهرستان گفت: بیمارستان رحیمیان شهر الوند و مراکز درمانی محمدیه و مهرگان، و همچنین ساخت درمانگاه شریفیه در اولویت‌های اصلی شهرستان البرز قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.