بوشهر میزبان نمایشگاه و جشنواره ملی آبزیان شد

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر گفت: نمایشگاه و جشنواره ملی آبزیان ۱۹ تا ۲۲ دی ماه به میزبانی بوشهر برگزار می‌شود.

حسین نامور روز یکشنبه در نشست خبری با رسانه‌های استان بوشهر اظهار کرد: تاکنون ۶۱ شرکت از ۱۵ استان کشور برای حضور در نمایشگاه ملی آبزیان در بوشهر اعلام آمادگی کرده‌اند که ۳۰ درصد شرکت‌کنندگان بومی این استان هستند.

وی بیان کرد: این نمایشگاه در فضایی به مساحت سه هزار و ۱۰۰ مترمربع برپا می‌شود که بدون تردید به رونق بازار فروش محصولات آبزی تولیدی استان نیز کمک وافری خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر تصریح کرد: این استان با تولید و پرورش انواع محصولات شامل میگو، ماهی، جلبک، کرم نرئیس، زالو و صدف یکی از قطب‌های اصلی در حوزه آبزیان کشور به شمار می‌رود.

نامور در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: در نمایشگاه تخصصی خرما که در آبان ماه برگزار شد بیش از ۷۰ شرکت در عرصه تولید، فرآوری و صادرات حضور داشتند که با استقبالی گسترده‌ای از سراسر کشور همراه شد.

وی یادآور شد: این نمایشگاه در زمینه فرآورده‌های خرما، تجهیزات تخصصی غذایی، دانش‌بنیان، چاپ و بسته‌بندی، صادرات و بازرگانی داخلی، کود و سم محصولات کشاورزی و صنایع دستی مرتبط با خرما توانمندی خود را به نمایش گذاشت.

نامور یادآور شد: با هدف افزایش کارکرد نمایشگاه‌های بوشهر یک غرفه نیز به فعالان حوزه رسانه پیدا کرده تا بتوانند نسبت به معرفی محصولات تولید استان کمک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.