اصحاب رسانه در رخداد‌های سیاسی تقویت انقلاب اسلامی را مد نظر داشته باشند

معاون سیاسی سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به جایگاه رسانه‌ها گفت: اصحاب رسانه در رخداد‌های سیاسی تقویت انقلاب اسلامی را مد نظر داشته باشند.

علیرضا اسماعیلی روز یکشنبه در نشست تخصصی فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی استان با تبریک هفته بسیج گفت: رسانه‌ها در تحلیل انقلاب اسلامی، کل مسیر را ببیند و درگیر فضای نقطه‌ای نشوند و نقطه‌ای تحلیل نکنند و در رخداد‌های سیاسی اصحاب رسانه تقویت انقلاب اسلامی را مد نظر بگیرند.

وی تاکید کرد: امروز درگیر یک جنگ رسانه‌ای هستیم و باید در این جنگ دست به دست هم دهیم تا با همه سلیقه‌های که وجود دارد در این جنگ آینده روشن را ترسیم کنیم.

وی بر انجام کار‌های فاخر و برنامه‌ریزی متناسب با نیاز روز برای جذب همه اقشار جامعه به خصوص جوانان و نوجوانان از سوی رسانه‌های داخلی تاکید کرد و اظهار داشت: رسانه تراز انقلاب باید قدرت انقلاب اسلامی را استخراج و تببین کنند.


بیشتر بخوانید


اسماعیلی با اشاره به اینکه در جنگ اخیر غزه ۶۶ خبرنگار به شهادت رسیدند، افزود: خبرنگاران رسالت روشنگری و تبیین و انعکاس اخبار را برعهده دارند.

به گفته وی، در جنگ‌های بشری چهار نوع جنگ را تجربه کردیم که در جنگ سخت هدف نابودی دشمن و حریف بود و از ابتدای خلقت بشریت نمونه‌های زیادی از این جنگ با هدف نابودی رخ داد.

معاون سیاسی سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهامحال و بختیاری گفت: امروز دشمن با استفاده از جنگ شناختی و فضای مجازی به دنبال آن است که بین نسل کنونی و گذشته فاصله ایجاد کند.

اسماعیلی افزود: رسانه‌ها در همه شرایط پشت پرده رخداد‌های سیاسی را ببیند و برای مردم بیان کنند و به یک جبهه واحد رسانه‌ای نیاز است تا تراز انقلاب و نظام کار شود.

وی به حضور پرشور مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: همه مردم با هر سلیقه و تفکری برای امنیت و پیشرفت کشور در انتخابات حضورداشته باشند.

رییس بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به اینکه جبهه رسانه انقلاب اسلامی استان تشکیل می‌شود، گفت: این جبهه رسانه‌ای با هدف گردهم آمدن تمام اهالی رسانه از سلایق گوناگون تشکیل خواهد شد تا یک جبهه قوی رسانه‌ای در شان و تراز انقلاب ایجاد شود.

سرهنگ احسان ربیعی افزود: مشکلات امروز حوزه رسانه زیبنده نظام اسلامی نیست و می‌طلبد که با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، این جبهه تشکیل و نیرو‌های رسانه که دغدغه نظام و انقلاب را دارند، دور هم جمع شوند.

وی به برگزاری هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر به عنوان یکی از برنامه‌های بسیج رسانه امسال اشاره کرد و گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۱۰ آذرماه تمدید شده است و پارسال ۲۵۰ اثر از اهالی رسانه استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

ربیعی به ظرفیت‌های رسانه‌های استان و همچنین موفقیت‌های این قشر در جشنواره‌های مختلف و اطلاع‌رسانی دقیق اخبار و برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: در سال‌جاری برنامه‌های دیگر از جمله اردوی راویان پیشرفت برای اهالی رسانه در مراکز تولیدی و کارخانه‌ها برگزار خواهد شد.

دبیر شورای فضای مجازی چهارمحال و بختیاری هم از تهیه و تدوین سند پیش‌نویس سایبری و مجازی استان خبرداد و گفت: این سند با هدف ساماندهی فضای مجازی و بهبود آن در دست تدوین است.

مهدی طهماسبی افزود: این سند برای نخستین بار کشور به عنوان یک نقشه راه برای رسانه‌ها در دست تدوین است که بتوان یک نظام هماهنگ را ایجاد کرد.

وی وضعیت استان را در فضای مجازی مطلوب برشمرد و گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص فضای مجازی، باید در عرصه رسانه و فضای مجازی حضور جدی داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار