بیش از ۲۵ هزار میلیارد از منابع سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها وصول شد

در پی دستور رئیس کل دیوان محاسبات کشور و با پیگیری‌های این نهاد نظارتی، بالغ بر بیش از ۲۵ همت از منابع سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از محل بدهی صنایع عمده و پتروشیمی‌ها به شرکت ملی گاز ایران، وصول شد.

در دومین جلسه کارگروه وصول مطالبات دولت که به منظور پیگیری وصول بدهی صنایع عمده و شرکت‌های پتروشیمی به شرکت ملی گاز ایران به عنوان بخش عمده منابع هدفمندسازی یارانه‌ها در این نهاد نظارتی تشکیل شد، زمینه‌های تحقق اهداف و تکالیف قانونی مندرج در تبصره ۱۴ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور از جمله موضوعاتی همچون یارانه نقدی و کمک معیشتی، یارانه نان، دارو و کمک به تولید و اشتغال مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

شایان ذکر است، در این جلسه که با حضور دکتر کیومرث داودی معاون فنی و حسابرسی امور عمومی و اجتماعی دیوان محاسبات و همچنین نمایندگانی از قوه قضائیه، سازمان امور مالیاتی، خزانه داری کل کشور، سازمان بازرسی، سازمان برنامه و بودجه، شرکت ملی گاز و سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها تشکیل شد، به غیر از وصول ۲۵ همت از مطالبات مذکور و در راستای اعمال مفاد ماده ۴۸ قانون محاسبات عمومی کشور، پیگیری وصول ۷۹ همت دیگر نیز در دستور کار قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۵ آذر ۱۴۰۲
بنظرم مردم بیچاره شدن افتخار می نمایند دست در جیب مردم گذاشتن با دریافت مالیات ارزش افزوده توسط مصرف کننده پرداخت شود و حتی برای تمدید و... پروانه چاه آب کشاورزی یک کشاورز میدانید کشاورز باید چند میلیون باید شرکت آب پرداخت نماید وضعیت قیمت برنج را مشاهده نمودید حتی کشاورز هزینه خود را دریافت نمی کنند حالا.....برخی از گرانی در اختیار دولت میباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۰۵ آذر ۱۴۰۲
از جیب مردم
آخرین اخبار