اسلامی:

بسیج یک آرمان الهی است

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: مدیریت حاج قاسم بر قلوب ملت‌های منطقه حاکم بود و بسیج یک آرمان الهی و یک قدرت است.

محمد اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور در همایش هفته بسیج وزارت کشور گفت: کسی باور نمی‌کرد که در سال ۲۰۲۳ در آمریکا و اروپا مرگ بر اسرائیل بشنوید. شعاری که چهل و پنج سال قبل بسیج بر روی آن تمرکز کرده بود. حتما تا دو دهه آینده اتفاقات جدیدی را شاهد خواهیم بود. 

وی ادامه داد: در ماجرای غزه آنچه رخ داد این بود که حماس با فرمان بسیج هدایت شد. تفاوتش با ادوار قبل این بود که مدیریت حماس منبعث از انقلاب اسلامی بود. این مدیریت در سوریه، لبنان، یمن و... نیز شاهد بودیم، اگر اقدام هوشمندانه یمن در مصادره نفتکش اسرائیلی نبود نمی‌شد معادله حماس و اسرائیل را این‌گونه مدیریت کرد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور بیان کرد: آنچه یمن انجام داد همان مدیریتی است که رهبری اشاره کردند و این امر وارداتی نیست و بومی است و منجر به این می‌شود که تصمیم محقق شود که این ماجرا در حماس رخ داد. 

وی افزود: ما در جنبش‌ها موضوعی داریم که یک اسلام سیاسی از جانب امام (ره) است و یک اسلام سیاسی اخوان که زمانی رقیب ما بود، اما الان به‌عنوان بازوی اسلامی ایران در حال اقدام است. 

اسلامی بیان کرد: همین هوشمندی منجر به این شده که سیاسیونی که سال‌ها مدیریت کردند کم بیاورند و همه گفتند نتانیاهو باید برود، از سوی دیگر در داخل آمریکا هم معتقدند اسرائیل تضعیف شده است و فلسطین هم یکپارچه شده است که جمهوری اسلامی ایران نیز به‌دنبال اتحاد دنیای اسلام بود که از همین ماجرا ایجاد شد.

وی با بیان اینکه پروژه آبراهام به‌دنبال عادی‌سازی بود که با این اتفاق منحل شد، تصریح کرد: کودکانی که در غزه شهید شدند براساس گفتمان لیبرالیسم غربی محکوم است. تظاهرات لندن به‌وسیله مسلمانان رخ نداد بلکه بخاطر همراهی با ادبیات کودک‌کشی اسرائیل رخ داد. طبق تمام کنوانسیون‌های بین‌المللی هیچ‌کس حق حمله به بیمارستان را ندارد. 

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: در قرن بیست و یکم نباید این اتفاق بیفتد در ابتدا هم می‌گفتند که حماس مانند داعش عمل کرده، اما شاهد بودیم که اسرا بعد از آزادی نیز با افراد حماس خداحافظی می‌کردند که نشان از خوش‌رفتاری با این اسرا بود.

اسلامی اظهار کرد: این مدیریت حاج قاسم بود که بر قلوب ملت‌های منطقه حاکم بود. ویژگی یک مدیریت ماندگار این است که رهبران بر قلوب حاکم باشند و مدیریت منعطف داشته باشند.

وی گفت: هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که زمانی که همه کابینه درگیر اصلاحات قضایی نتانیاهو باشند این اتفاق رخ دهد لذا بسیج یک آرمان الهی و یک قدرت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار