شهروند خبرنگار کرمانشاه؛

کمبود چراغ راهنمایی و رانندگی در ورودی و خروجی اسلام آباد غرب

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی نصب علائم راهنمایی و رانندگی در بخش‌های ورودی و خروجی شهر اسلام آباد غرب را از مسئولان درخواست کرد.

شهرستان اسلام آباد غرب در استان کرمانشاه واقع شده است در برخی از معابر این شهر به دلیل عدم نصب چراغ راهنمایی و رانندگی و به دلیل بار ترافیکی تصادفات بسیاری رخ می‌دهد. به گفته شهروند خبرنگار ما ورودی شهر از سمت کرمانشاه و حمیل، خروجی شهر به سمت کرمانشاه و جمیل، ورودی شهرک بسیج و شهرک بدره‌ای و ورودی باغ رضوان، ورودی شهرک جهاد و شهرک نیروی انتظامی از بار ترافیکی سنگینی برخوردار است به طوری که خودرو‌ها با همان سرعت بالا وارد شهر می‌شوند که در مواقع زیاد تصادف رخ می‌دهد. این بخش از شهر نیازمند نصب چراغ راهنمایی و رانندگی است تا از تصادفات جلوگیری شود.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار

روزانه در بخش‌های ورودی و خروجی شهر اسلام آباد غرب در استان کرمانشاه به دلیل بار ترافیکی بالا حوادث بسیاری رخ می‌دهد. به طور مثال در ورودی شهر بلوار شهید فتاحی بی نظمی وجود دارد که موجب تصادفات بسیاری شده است و خسارت جانی و مالی به جای می‌گذارد. پل هوایی که در این بخش وجود دارد از مسیر تردد شهروندان دور است به همین دلیل بلا استفاده باقی مانده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار