توزیع گوشت گرم و منجمد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توزیع گوشت گرم و منجمد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان در دستور کار قرار گرفت.

محمدکاظم منزوی در هشتمین ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری در امسال تاکید کرد: طراحی واردات گوشت گرم و منجمد به داخل استان و توزیع در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به‌منظور کاهش قیمت در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به توزیع محدود گوشت گرم و منجمد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای چهارمحال و بختیاری در ماه قبل افزود: هم‌اکنون گوشت گرم و منجمد به‌صورت محدود در برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان موجود است، اما به‌دنبال تامین کالا با قیمت پایین‌تر هستیم.

منزوی به برنامه‌ریزی برای جوجه‌ریزی و پایداری جوجه‌ربزی در چهارمحال و بختیاری در ماه‌های آذر و دی امسال با هدف نگه‌داشتن قیمت مرغ اشاره و تصریح کرد: اُمیدواریم تامین کنجاله سویا که دولت قول واردات آن را تا پایان آذرماه امسال داده انجام شود.


بیشتر بخوانید


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تصمیم‌گیری برای تامین شکر صنف و صنعت استان به‌ویژه در بخش زنبورداران ادامه داد: قرار شد زنبورداران تقاضا‌های خود را ابتدای هر ماه از سوی صنعت، معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی استان اعلام و تا ۱۵ هر ماه نسبت به واریز وجه اقدام کنند در غیراین‌صورت سهمیه آن‌ها از بین می‌رود و به ماه بعد منتقل می‌شود.

وی اظهار کرد: ماه قبل ۲۱۷ تن شکر به اصناف استان داده شد و این روند همچنان ادامه دارد.

منزوی گفت: ایجاد بازارچه‌هایی برای ارائه محصولات تعاونی به همت شهرداری شهرکرد کلید خورده و اُمید است زودتر راه‌اندازی و محصولات آن به مردم عرضه شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای تامین و عرضه صیفی‌جات به‌ویژه گوجه‌فرنگی، سیب‌زمینی و پیاز تاکید کرد: قیمت گوجه‌فرنگی در روز‌های اخیر به‌علت صادرات این محصول افزایش یافته است، اما با توزیع گوجه‌فرنگی تولیدی در گلخانه‌های استان این قیمت کاهش می‌یابد.

منزوی افزود: پیگیری‌ها برای تامین شیر مورد نیاز مدارس چهارمحال و بختیاری انجام شده است و این موضوع به‌زودی انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: قصد داریم امسال میوه شب عید استان زودتر از روی درخت خریداری تا قیمت تمام‌شده آن ارزان‌تر باشد.

منزوی ادامه داد: قسمتی از سیب درختی مورد نیاز برای تنظیم بازار شب عید چهارمحال و بختیاری خریداری شده و تامین مالی به‌منظور خرید پرتقال در دستور کار قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.