بسیجیان در زمینه‌های کار رزمی تا کار فرهنگی نقش پررنگی دارند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بسیج در عرصه علمی جریان‌ساز و موجب ترویج و تعمیق گفتمان جهاد علمی باشد.

غلامعلی حیدری در پانزدهمین جشنواره علم و فناوری بسیج افزود: تقویت گفتمان علمی همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب است و در این ارتباط بسیج شایستگی دارد که پرچمدار این جریان باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: دانش‌بنیان بودن بسیج با استقرار و مدیریت دانش، تحقیق و توسع درونی می‌تواند موجب تحول در جامعه شود.

وی با تاکید بر دستیابی بسیج به جایگاه و مرجعیت فکری و تصمیم‌سازی بین نهاد‌های عالی سیاست‌گذار نظام گفت: انتظار می‌رود بسیجیان کادر خود را از طریق شناسایی، توانمندسازی هدفمند و شکوفاسازی استعداد‌های مختلف تشکیل دهند.


بیشتر بخوانید


حیدری، هم‌افزایی ظرفیت‌های علمی و کمک به تولید و دستیابی به فناوری نوین، ایجاد طوفان ذهنی و شناسایی نیرو‌های توانمند، کاربردی سازی علوم فناوری در خصوص کمک به اقتصاد کشور و هم‌افزایی ظرفیت‌های تخصصی علوم انسانی اسلامی برای زمینه سازی نقش آفرینی مردم در تحول علوم انسانی را از مهمترین انتظارات حوزه علمی بسیج عنوان کرد.

وی با اشاره به تاسیس بسیج در سال ۵۸ و خدمات ارزشمند این نیرو افزود: بسیج برگرفته از توده مردم است و همواره به صورت خودجوش در عرصه‌های مختلف از جمله دوران دفاع مقدس، جنگ نرم، سخت و نیمه سخت همیشه حضور تاثیرگذاری داشته است.

حیدری ادامه داد: بسیجیان در همه زمینه‌ها از جمله کار علمی، گروه‌های جهادی، کار رزمی تا کار فرهنگی نقش پررنگی دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار