مسابقات کشتی آزاد جوانان کشور / تیم کرمانشاه پنچم شد

کشتی‌گیران تیم جوانان کرمانشاه در رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور که به میزبانی استان گیلان و شهر انزلی برگزار شد توانستند یک طلا، یک نقره، یک برنز و یک عنوان پنجمی را کسب کنند.

در رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور ایمان بابایی در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت و در وزن ۷۴ کیلوگرم نیز آرین مرادی توانست عنوان نایب قهرمانی را با کسب مدال نقره به خود اختصاص دهد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم امیر رضا دلیری به مدال برنز دست یافت و در وزن ۶۵ کیلوگرم علیرضا نمک‌شناس به عنوان پنجمی بسنده کرد.

کرمانشاه در سال گذشته با کسب تنها ۲۳ امتیاز به عنوان دهمی این رقابت‌ها دست یافته بود که در رقابت‌های امسال کرمانشاه توانست با ۷۸ امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفته و چهار پله صعود کند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم علیرضا محمدی در دور اول ۱۰ بر صفر از سد خوزستان گذشت در دور دوم مغلوب کشتی گیر نامدار تهرانی شد و با فینالیست نشدن تهران محمدی از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم علیرضا نمک‌شناس ۹ بر ۲ حریف زنجانی خود را از پیش رو برداشت، در دور دوم با اقتدار کشتی گیر گلستان را ۱۰ بر صفر مغلوب کرد و در دور سوم در یک کشتی نزدیک مقابل حریف لرستانی خود مغلوب شد و با فینالیست شدن لرستان برای کسب برنز به جدال حریفان رفت که در رقابت رده بندی با نتیجه ۳ بر ۳ مغلوب حریف شد و به عنوان پنجمی بسنده کرد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم آرین مرادی در دور اول با نتیجه ۱۷ بر ۶ حریف البرزی خود را بدرقه کرد، در دور دوم و در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۱۳ بر ۱۱ بر حریف اصفهانی خود پیروز شد و با شکست دادن حریف گیلانی خود با نتیجه ۴ بر ۲ به رقابت ماقبل فینال رسید؛ در این دیدار وی با از پیش رو برداشتن حریف همدانی فینالیست شد و در فینال نتوانست حریف خود را از پیش رو بردارد و به عنوان نایب قهرمانی این وزن رسید.

در وزن ۸۶ کیلوگرم ایمان بابایی در دور اول ۵ بر ۴ حریف خراسانی خود را از پیش رو برداشت، در دور دوم اردبیل را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد تا در دور سوم همدان را با نتیجه قاطعانه ۱۰ بر صفر شکست دهد، در دور ماقبل فینال باز هم این کشتی گیر شایسته کرمانشاهی با درخششی چشم گیر حریف اصفهانی را با نتیجه ۱۲ بر ۲ شکست داد و در فینال هم با پیروزی برابر حریف خود قهرمان شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز امیررضا خدابخشی در دور اول مقابل حریف آذربایجانی ۳ بر ۲ شکست خورد و با شکست حریف آدربایجانی در دور بعد خدابخشی از دور رقابت‌ها حدف شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.