توزیع ۷ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان محروم آذربایجان‌غربی

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آذربایجان‌غربی گفت: ۷ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر با هزینه ۴۵ میلیارد ریالی در اختیار دانش‌آموزان نیازمند نقاط مختلف استان قرار گرفت.

احسان ابراهیمی معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آذربایجان‌غربی با اشاره به توزیع ۷ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان محروم استان، گفت: این اقدام در راستای برقراری عدالت آموزشی بوده و در قالب رزمایش مشق احسان برای بهره مندی خانواده‌های کم برخوردار اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: این بسته‌ها شامل کیف، دفتر، جامدادی، مداد تراش، پاک کن، مداد، خودکار و ست خط کش بوده و ارزش هر بسته بیش از ۶ میلیون ریال است.

ابراهیمی ادامه داد: با توجه به رسیدن فصل زمستان و هم‌زمان با اوج‌گیری سرما در سراسر کشور و برای حمایت از خانواده‌های کم برخوردار جامعه، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در نظر دارد تا پویشی را با تهیه و توزیع لوازم گرمایشی بین خانواده‌های نیازمند آغاز کند.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه بیش از پنج میلیارد ریال برای تهیه لوازم گرمایشی نیازمندان در استان به تعداد ۲۵۵ دستگاه هزینه شده است، ادامه داد: این پویش با عنوان دلگرمی احسان همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی با نام و یاد شهید عباس فاطمیه برپا شده و بخشی از این لوازم تهیه و در حال توزیع بین خانواده‌های محروم استان است.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه حفظ شان و کرامت خانواده‌ها در اهدای این وسایل گرمایشی گفت: خانواده‌های نیازمند توسط گروه‌های جهادی، خیریه‌ها و سمن‌های استان شناسایی شده‌اند و با همکاری گروه‌های مردمی همکار لوازم گرمایشی توزیع می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.